Najemcy powierzchni biurowych w budynkach zrealizowanych przez Echo Investment, zarządzanych przez spółkę zależną Est-On, mogą korzystać z Echo Help Desk, internetowego biura pomocy i informacji.
Echo Help Desk to portal internetowy, który pełni trzy podstawowe funkcje:
- bazy danych - tu dostępne są wszystkie dane o budynku, regulaminy, kontakty do administratora, obsługi technicznej, ochrony itp.
- informacyjną - służącą przekazywaniu bieżących komunikatów dotyczących funkcjonowania budynku,
- komunikacyjną - dającą najemcom najwięcej możliwości: od rezerwacji sal konferencyjnych, korzystania z dostępnych w budynku usług jak myjnia czy restauracja, przez zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkowe prace w lokalu, aż po natychmiastowe, bezpośrednie zgłaszanie uwag i ocenę jakości pracy firm obsługujących budynek.
Wg Wojciecha Knawy dyrektora Est-On, firmy zarządzającej budynkami komercyjnymi Echo Investment: „Wprowadzenie Echo Help Desk to krok, który istotnie poprawi i przyspieszy obieg informacji na linii najemca - zarządca. To przyjazne narzędzie, które na bieżąco i na wielu płaszczyznach pozwoli komunikować się użytkownikom budynku, umożliwi stały dostęp do aktualizowanych informacji i pozwoli korzystać z wielu dotychczas niedostępnych lub czasochłonnych opcji i z pewnością wpłynie korzystnie na budowanie relacji biznesowych pomiędzy zarządcą a najemcą.”