Zrealizowane przez Echo Investment w Szczecinie centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy otrzymało nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych w kategorii „Centrum Handlowe Roku - Zarządzanie i eksploatacja”.
Nagroda dla Galaxy została wręczona 12 października 2010 roku w warszawskim hotelu Marriott, podczas uroczystej gali „PRCH Retail Awards 2010”, zorganizowanej w ramach dorocznej konferencji „Retail Horizons 2010”. W skłądzie jury znalazło się 11 ekspertów ds. rozwoju, zarządzania centrami handlowymi, wynajmu, architektury, marketingu, a także przedstawicieli najemców powierzchni w centrach handlowych. Po zwizytowaniu wszystkich nominowanych centrów i wnikliwej analizie obszernej dokumentacji, kapituła nagrody podjęła decyzję biorąc pod uwagę jakość, innowacyjność i efektywności zarządzania.
Galaxy to najczęściej odwiedzany przez obcokrajowców obiekt handlowy w Polsce (około 30% procent klientów pochodzi zza granicy) i jedyne polskie centrum handlowe prowadzące aktywne działania marketingowe poza granicami kraju. Centrum jest stale obecne w niemieckich i skandynawskich mediach i cieszy się ich dużym zainteresowaniem - zarówno pod względem reklamowym jak i publicystycznym: telewizje niemieckie, skandynawskie i brytyjskie stale realizują programy i relacje dotyczące centrum. Galaxy oferuje również odpowiednio dopasowany do tej sytuacji standard obsługi - personel sklepów posługuje się językami obcymi, a w większości punktów można płacić bezpośrednio w euro.
.................................................
Polska Rada Centrów Handlowych - organizacja zrzeszająca inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych. Stowarzyszenie stworzyło program PRCH Retail Awards po to, aby w fachowy i bezstronny sposób promować najlepsze praktyki biznesowe w Polsce. Program jest adresowany zarówno do deweloperów i zarządców, jak i najemców, i obejmuje trzy kategorie główne: Centrum Handlowe Roku, Koncept Handlowy Roku i Marketing. PRCH chce poddawać rzetelnej ocenie najlepsze projekty i tym samym promować kompetencje, kreatywność i efektywność biznesową branży centrów handlowych.