Franco Feruzzi nowym najemcą w rozbudowywanym centrum handlowo-rozrywkowym Galeria Echo w Kielcach.
Spółki podpisały umowę wynajmu sklepu o powierzchni 160 mkw.
-------------------------------------------------
Galeria Echo w Kielcach ma obecnie powierzchnię około 68 000 mkw., w tym powierzchnia wynajmowalna stanowi ok. 26 000 mkw. Po rozbudowie projekt będzie miał ok. 159 000 mkw. powierzchni całkowitej, a powierzchnia wynajmowalna wyniesie 66 000 mkw. Do dyspozycji klientów będzie ok. 2300 miejsc parkingowych.
W rozbudowanej Galerii Echo będzie można robić zakupy w blisko 300 sklepach. Dwa najwyższe piętra centrum przeznaczono na funkcje rozrywkowe i rekreacyjne. Klienci będą mieli do dyspozycji siłownię, fitness, 12-torową kręgielnię, dyskotekę, liczne restauracje, kawiarnie, a dla dzieci przewidziana jest bawialnia i inne atrakcje położone na różnych kondygnacjach centrum.
Prace związane z rozbudową rozpoczęte ruszyły we wrześniu 2008 r. Nowa Galeria Echo zostanie otwarta jesienią 2010 roku. Wartość inwestycji szacowana jest na około 400 mln zł.
www.nowa.galeriaecho.pl
-------------------------------------------------
Franco Feruzzi jest marką rdzennie polską – należy do powstałej w 1992 roku firmy Modextil. Oprócz Polski marka Franco Feruzzi jest obecna w Republice Czeskiej, Słowacji, Serbii, Łotwie i Litwie.
Franco Feruzzi jest marką skierowaną do indywidualistów, prowadzących aktywny, nietuzinkowy tryb życia, ceniących wysoką jakość produktów. Oferuje swoim klientom nie tylko eleganckie koszule i krawaty, ale również marynarki, swetry, spodnie i dodatki. Asortyment jest niezwykle szeroki, a produkty wykonane z najwyższą starannością, charakterystyczną dla marki Franco Feruzzi.
www.francoferuzzi.pl