Podczas międzynarodowych targów nieruchomości MAPIC, które jak co roku odbyły się we francuskim Cannes, w dniach 14-16 listopada, ECHO INVESTMENT SA przedstawiła założenia dziesięciu inwestycji komercyjnych planowanych w najbliższym czasie. Spółka podpisała kolejne umowy najmu w Centrum Handlowo-Rozrywkowym ARENA w Słupsku.
ECHO INVESTMENT zaprezentowała na targach w Cannes dziesięć znaczących inwestycji komercyjnych znajdujących się w najbliższych planach realizacyjnych. Przedstawiono projekty: Metropolis (Poznań); Pasaż Grunwaldzki (Wrocław); Galaxy (Szczecin); Galeria Echo (Kielce); Galeria Amber (Kalisz); Arena (Słupsk); Galeria Nova (Piotrków); Galeria Veneda (Łomża), Mundo (Budapeszt) i Brasov Plaza (Brasov).
"Udział w targach MAPIC, z roku na rok coraz popularniejszych wśród publiczności i wystawców z całego świata, pozwala nam z jednej strony odpowiednio pokazać nasze najważniejsze projekty i plany inwestycyjne, z drugiej
– zmierzyć się z najmocniejszymi konkurentami z branży" – mówi Krzysztof Giemza, dyrektor zespołu centrów handlowych w Echo Investment. "Inspirująca i twórcza atmosfera targów oraz szereg obiecujących spotkań, które odbyliśmy, sprawiają, że tegoroczny pobyt na targach możemy uznać za bardzo udany" – dodaje.
W Cannes przedstawiciele ECHO INVESTMENT podpisali nowe umowy na wynajem lokali w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Arena w Słupsku. Jak podaje Mariusz Kowalczyk, dyrektor ds. komercjalizacji Spółki, najemcy wykazali bardzo duże zainteresowanie projektami prezentowanymi przez ECHO INVESTMENT. "Firma RESERVED wynajęła lokal o powierzchni 600 mkw., STREET SUPER BUTY 270 mkw., DIVERSE 200 mkw., natomiast THE ATHLETE'S FOOT 220 mkw." – relacjonuje. "Mamy nadzieję, że duża liczba odbytych rozmów to wstęp do zawarcia kolejnych umów najmu na powierzchnie realizowane przez naszą firmę" – dodaje.
-----
MAPIC – międzynarodowe, największe w Europie, targi nieruchomości handlowych, organizowane w Cannes we Francji. Każda licząca się firma z branży zgłasza akces w tej imprezie. Szacuje się, że co roku przyjeżdżają na nią wystawcy z blisko 70 krajów. Według dostępnych danych, w tym roku było to około 1900 firm handlowych.
Targi MAPIC dają zarówno wystawcom, jak i gościom możliwość poznania kierunków rozwoju rynku, a także zapoznania się z najnowszymi tendencjami w projektowaniu XXI wieku.
Kluczowi gracze branży deweloperskiej podczas trzech dni targów nawiązują nowe kontakty biznesowe, wymieniają doświadczenia, a poprzez prezentację najlepszych i najważniejszych inwestycji – wzmacniają konkurencyjność w branży i kreują nowe trendy.