Centrum handlowo-rozrywkowe PASAŻ GRUNWALDZKI – obecnie największy obiekt tego typu we Wrocławiu i jednocześnie największy ze zrealizowanych projektów Echo Investment – 21 kwietnia zostało udostępnione klientom.
O godzinie 11.00 wrota do największego z wrocławskich centrów zostały otwarte. W ciągu dwóch pierwszych dni funkcjonowania – wg szacunków administratora – Pasaż Grunwaldzki odwiedziło ok. 100.000 osób.Największe wrażenie na klientach odwiedzających Pasaż Grunwaldzki robiła wielkość inwestycji, design projektu i - przede wszystkim - bardzo duża liczba sklepów, wśród których znalazło się wiele nowych, nieobecnych dotychczas we Wrocławiu marek.
Wojciech Piechut, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego uważa, że nadchodzące weekendy będą rekordowe pod względem liczby klientów. „Obiekt wzbudza naturalne i oczywiste zainteresowanie, a większość sklepów planuje liczne atrakcje i akcje promocyjne. Na pewno przez kilka najbliższych weekendów możemy spodziewać się olbrzymiego zainteresowania klientów.”
Centrum handlowo–rozrywkowe PASAŻ GRUNWALDZKI we Wrocławiu to największa z dotychczasowych realizacji Echo Investment.
Na powierzchni około 130.000 mkw. znalazło się blisko 200 sklepów i punktów usługowych, w tym kilkanaście marek debiutujących na rynku wrocławskim, m.in.: Saturn, Delikatesy Tradycja i Jakość, Stradivarius, Bershka, Galeria Centrum, Pull & Bear, Esprit, Wallis, Aldo, Street, Home&You, Gluck, Bertoni, Pepe Jeans, Bugatti, Replay Jeans, Duka …
Ofertę centrum uzupełnią liczne kawiarnie, restauracje, a także ogród pod dachem z placem zabaw dla dzieci.