Marka TIFFI istnieje na polskim rynku odzieżowym już od piętnastu lat i z każdym rokiem wzmacnia swoją pozycję. W skład sieci TIFFI wchodzi ponad 80 sklepów własnych i agencyjnych na terenie całej Polski, jak i duża liczba sklepów poza granicami kraju – w Niemczech, Szwecji, Rosji, Macedonii, Chinach, na Litwie, Ukrainie i Białorusi.
Butiki firmowe, sklepy własne i agencyjne działają przede wszystkim w najlepszych lokalizacjach i centrach handlowych. Cechą charakterystyczną sklepów TIFFI jest między innymi to, że nowe kolekcje pojawiają się w miejscach sprzedaży w rytmie miesięcznym.
Kolekcje TIFFI kierowane są do kobiet w przedziale wiekowym 25-40 lat, w dwóch liniach produkcyjnych – Modern Woman i Business Woman pod jedną wspólną marką TIFFI.
Sesje zdjęciowe do katalogów TIFFI są realizowane z udziałem najpiękniejszych modelek świata w najbardziej egzotycznych i czarujących jego miejscach (Kuba, Kostaryka, Panama).
Twarzą kolekcji Wiosna/Lato 2007 jest Miss Kostaryki - Leonora „Leo” Jimenez.