Office House – pierwszy etap wielofunkcyjnego kwartału Towarowa22 – to więcej niż nowoczesne i zrównoważone biura, z których około 70% jest już wynajętych. W projekt zaangażowali się pierwsi najemcy powierzchni handlowo-usługowej, którzy zadbają o codzienną wygodę użytkowników Office House i ożywią ten fragment Warszawy również po godzinach pracy. W budynku zostanie otwarty klub fitness CHANGE Studio.
Office House oferuje łącznie 32 tys. mkw. powierzchni do wynajęcia. To pierwsza część miastotwórczego projektu Towarowa22, który Echo Investment, AFI Europe Poland i Archicom realizują pomiędzy ulicami Towarową, Pańską i Miedzianą na warszawskiej Woli.
Jednym z ogólnodostępnych lokali usługowych w Office House będzie CHANGE Studio – na powierzchni 1 200 mkw. (w tym ponad 800 mkw. nowoczesnej przestrzeni treningowej do dyspozycji gości) powstanie miejsce zaprojektowane z myślą o wszechstronnym rozwoju fizycznym. Studio zapewni najwyższy standard treningów, holistyczne podejście do zdrowego stylu życia i komfortowe warunki do ćwiczeń, zajęć pilates czy jogi. Będzie to drugi klub fitness tej marki w Warszawie.
– Przy wyborze naszej drugiej lokalizacji postawiliśmy na kompleks Towarowa22, który dzięki swojej centralnej pozycji w biznesowej części Warszawy otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju. Na tej dużej powierzchni zaprojektujemy nowoczesną przestrzeń w zgodzie z filozofią naszej marki – stworzoną z myślą o komforcie, harmonii oraz motywacji do wprowadzania pozytywnych zmian. CHANGE symbolizuje przemianę nawyków – zarówno tych fizycznych, jak i mentalnych, a naszym celem jest zbudowanie społeczności ludzi, których połączy wspólna pasja do aktywności i dbania o siebie – mówi Paulina Kierska, Założycielka CHANGE Studio.
Otwarcie CHANGE Studio w Office House zaplanowano na drugi kwartał 2025 roku.
– Kształtując ofertę handlowo-usługową Towarowej22 stawiamy na współpracę z markami, które wpisują się w klimat projektu. Chcemy, aby ogólnodostępne i różnorodne usługi przyciągały także gości z innych części miasta. Spacer w otoczeniu zieleni, relaks na parkowej ławce, aktywny trening w siłowni, smaczny posiłek – to wszystko będzie tu możliwe. Cieszymy się, że CHANGE Studio jest już oficjalnie częścią naszego projektu – komentuje Joanna Barska, Head of Retail Leasing w AFI Europe Poland.
Do tej pory biura w Office House wynajęły m.in. takie firmy jak emagine i Crowe. Ich zespoły będą pracować w samym sercu biznesowego centrum Warszawy, a jednocześnie w bliskim kontakcie z naturą – w budynku zaprojektowano dwie oranżerie, zielone loggie na każdym piętrze, a także taras na dachu do użytku jednego z najemców.
W Office House przewidziano szereg rozwiązań z zakresu zrównoważonego budownictwa, w tym zasilanie w 100% zieloną energią oraz odzysk ciepła odpadowego. Budynek spełnia wymogi certyfikatu ekologicznego BREEAM na najwyższym poziomie „Outstanding”. Będzie ubiegać się o certyfikat WELL świadczący o pozytywnym wpływie na zdrowie użytkowników, a także certyfikaty WiredScore i SmartScore.
– Wraz z progresem budowy i udaną komercjalizacją, przyszli najemcy, mieszkańcy i goście Towarowej22 mogą coraz lepiej poczuć przedsmak unikalności miejsca, jakie tworzymy. Wynajęcie większości powierzchni Office House na kilka miesięcy przed końcem budowy, potwierdza najwyższą jakość tego projektu – modelowego miejsca do pracy, ale też otwartej, pełnej zieleni przestrzeni, która powstaje zgodnie z najlepszymi, miastotwórczymi trendami – wskazuje Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.
Oprócz biur, na terenie Towarowej22 są lub będą realizowane mieszkania na sprzedaż i wynajem długoterminowy, a także przestrzeń spędzania wolnego czasu, kultury i sztuki. Całość założenia wyróżnia duża ilość zieleni, w tym 2-hektarowy śródmiejski park.
Co słychać na budowie
W Office House większość prac prowadzonych jest już wewnątrz budynku, którego oddanie do użytku planowane jest wiosną 2025 roku.
Tuż obok trwa realizacja podziemnej części pierwszego budynku mieszkalnego. W M7 powstaje 140 apartamentów premium marki Archicom Collection, z których 30% zostało sprzedanych w ciągu zaledwie kilku miesięcy od startu budowy.