Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
26.11.2020
Echo Investment wprowadza mobilne rozwiązania bezdotykowe we wszystkich powstających projektach mieszkaniowych
Echo Investment wprowadza mobilne rozwiązania bezdotykowe we wszystkich powstających projektach mieszkaniowych

Chcąc podnieść poziom bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców, Echo Investment wprowadza we wszystkich nowo oddawanych osiedlach specjalną aplikację Blue Bolt, dzięki której użytkownicy będą mogli praktycznie bezdotykowo poruszać się po osiedlu. Rozwiązanie już funkcjonuje w warszawskim projekcie Reset II i w będącej na ukończeniu wrocławskiej Stacji 3.0.

Echo Investment od lat stawia na technologie zapewniające użytkownikowi komfort, bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Jako pierwszy polski deweloper, spółka wprowadziła do standardowej oferty lokale z inteligentnym systemem zarządzania mieszkaniem Echo Smart, dopasowanym do indywidualnych potrzeb właścicieli. Deweloper na bieżąco wdraża także kolejne innowacje, które pozwolą przystosować budowane przez siebie projekty mieszkaniowe do nowych warunków, w tym zadbać o podwyższony poziom bezpieczeństwa i higieny. W lipcu tego roku firma podjęła  decyzję o współpracy z NTT System S.A., polską spółką z 30-letnim doświadczeniem na rynku IT, która stworzyła i rozwija aplikację Blue Bolt.

Na bieżąco staramy się wyszukiwać i wdrażać rozwiązania, które poprawiają komfort życia mieszkańców naszych osiedli. Ze względu na to podjęliśmy decyzję, że aplikację Blue Bolt wprowadzimy do każdej nowej inwestycji oraz do każdego projektu oddawanego w 2021 roku i w kolejnych latach. Do podstawowych funkcji aplikacji należy ograniczenie konieczności dotykania rzeczy w przestrzeniach wspólnych – holach, korytarzach, windach czy klatkach schodowych mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży w zespole mieszkaniowym Echo Investment.

Dzięki aplikacji Blue Bolt, wjeżdżając na osiedle, mieszkańcy otwierają bramę garażową lub szlaban za pomocą swojego smartfona. Niezależnie od tego, ile bram znajduje się na osiedlu, wszystkie możemy otworzyć jednym kliknięciem. Będąc przy drzwiach wejściowych wystarczy kliknąć w powiadomienie, skorzystać z otwierania głosowego – nie ma potrzeby wstukiwania kodu do domofonu. Po wejściu do budynku, mieszkańcy mogą z poziomu garażu lub holu wejściowego bezdotykowo zamówić windę na konkretne piętro bezpośrednio z ekranu smartfona. Dzięki temu nie muszą dotykać panelu windowego.

Funkcjonalne innowacje potrafią w sposób znaczący wpłynąć na komfort naszego życia. Nawet niewielkie codzienne ułatwienia, jak np. bezdotykowe przywoływanie windy czy otwieranie bram garażowych lub szlabanów, mogą podnieść poziom bezpieczeństwa mieszkańców inwestycji wyposażonej w aplikację Blue Bolt. Jej dodatkowym atutem jest możliwość zastąpienia kluczy, kart wejściowych i pastylek jednym urządzeniem smartfonem – mówi Tadeusz Kurek, prezes zarządu NTT System S.A.

W pierwszej kolejności Blue Bolt został wprowadzany w Resecie w Warszawie oraz w Stacji 3.0 we Wrocławiu. Już teraz trwają prace nad wdrożeniem rozwiązania w kolejnych projektach, w tym poznańskich Naszych Jeżycach i projekcie Enter, osiedlu KRK i Bonarka Living w Krakowie, a także w warszawskiej Stacji Wola.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem