Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” otworzy swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny w czwartek 20 sierpnia o godz. 10.00.
Warszawski sklep, który stworzył 250 miejsc pracy, zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach. Sklep będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Klienci będą w nim mogli kupić także produkty Primark wykonane ze zrównoważonych, organicznych oraz pochodzących z recyklingu materiałów.
Z myślą o bezpieczeństwie pracowników i klientów, w sklepie zapewniono liczne środki ochronne.
– Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Polski i jej okolic “niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Maciej Podwojski, Sales and Operations Manager w Primark Polska.
– Otwarcie sklepu Primark to niewątpliwy sukces Galerii Młociny i zespołu Echo Investment, który odpowiadał za budowę i wynajem tego projektu. Polska ma ogromny potencjał i cieszymy się, że została uznana za obiecujący obszar do ekspansji przez kluczowego międzynarodowego gracza detalicznego – skomentował Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor handlowy.