Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
22.06.2020
Libero odmrożone, z sukcesem wróciło na zakupową mapę Katowic
Libero odmrożone,  z sukcesem wróciło na zakupową mapę Katowic

Katowickie Libero znów tętni życiem. Jest bezpieczniejsze i przygotowane do nowych warunków działania, co doceniają klienci. Po kilku tygodniach ograniczeń w działalności, w drugiej połowie maja odwiedzalność Libero wyniosła około 70 proc. w porównaniu do tego samego okresu minionego roku, a pierwszy tydzień czerwca – blisko 75 proc.

Każdego tygodnia odwiedzających jest więcej, rośnie również wartość ich zakupów. Zarząd Libero stale współpracuje ze wszystkimi najemcami, by zapewnić im bezpieczne i wygodne możliwości działania, a klientom warunki do spokojnego załatwiania codziennych spraw.

- Obecnie 95 proc. sklepów oraz punktów usługowych i gastronomicznych jest otwarta, wkrótce całe centrum będzie działało jak przed epidemią. Wielu najemców notuje obroty podobne do tych, jakie osiągali przed wprowadzeniem ograniczeń. Klienci chętnie do nas wracają, doceniając nie tylko bezpieczne warunki, które im zapewniliśmy, ale bogatą ofertę zakupową, która ostatnio nawet się powiększyła o jedyny na Śląsku salon KappAhl. W Libero działają również sklepy Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay – czyli marki z grupy LPP, które we wszystkich centrach handlowych otwierają się ostrożnie – mówi Urszula Łatka-Styrkowiec, Asset Manager Echo Investment.

Rekordowa premiera salonu KappAhl i bogata oferta

Mimo rynkowych turbulencji, Libero konsekwentnie rozwija swoją działalność. Wszyscy najwięksi najemcy, jak H&M, Royal Collection, Terranova, marki z grupy LPP, Media Markt, Empik, RTV Euro AGD, Martes Sport czy eObuwie są już otwarci i pracują na pełnych obrotach. Robią to także nowi najemcy - w tym szwedzka marka KappAhl, która w połowie maja otworzyła tu swój jedyny salon w Katowicach. KappAhl w Libero notuje rekordowe wyniki sprzedaży i jest najlepszym sklepem marki w kraju. W najbliższych dniach swoją działalność wznowią ostatni, czekający już w blokach startowych najemcy – kino, siłownia i plac zabaw. Działać również będzie niemal cała strefa gastronomiczna.

- Cieszy nas, że nasi klienci po kilkutygodniowym okresie tęsknoty wrócili do Libero i chętnie nas odwiedzają. To dowód na zaufanie i lojalność klientów wobec młodej jeszcze marki Libero. Przez niemal półtora roku działalności udało nam się trafić do grupy docelowej, a następnie zachęcać coraz więcej nowych odwiedzających. Po przymusowej przerwie, w ostatnich 2 tygodniach maja, odnotowujemy ponad 70 procentowe zainteresowanie w stosunku do poprzedniego roku, a frekwencja stale rośnie. To czyni z Libero miejsce atrakcyjne dla najemców, co w konsekwencji przekłada się na ich wzrastające obroty i przyciąga nowych - mówi Urszula Łatka-Styrkowiec.

Libero oferuje więcej

Libero po ponownym otwarciu realizuje rozmaite akcje pro-sprzedażowe i pro-klienckie. Przez pierwsze tygodnie wspólnie z najemcą Coffee Avenue rozdawano darmową kawę dla klientów, dzieląc się z nimi dobrą energią. Akcja tak przypadła do gustu odwiedzającym, że podjęto decyzję o jej kontynuacji - tym razem ze Starbucks. Trwa również akcja dystrybucji designerskich maseczek ochronnych za zakupy powyżej 100 zł. Z okazji Dnia Dziecka najmłodszym, którzy odwiedzili centrum, rozdawano słodkie upominki. Poszczególni najemcy także przygotowali specjalne oferty dla klientów. W trosce o bezpieczeństwo odwiedzających wdrożono również kodeks bezpiecznych zakupów i najwyższe, możliwe środki ostrożności. W najbliższych dniach ruszają także aktywności na Placu do Radości. Libero, które klienci kojarzą z dobrą atmosferą stwarza inspirującą przestrzeń, w której w alternatywny i oryginalny sposób będą mogli spędzić wolny czas.

Libero to centrum pełne pozytywnej energii, wyróżniające się swoim potencjałem w aglomeracji śląskiej. To miejsce przyjazne, rodzinne, bezpieczne i lubiane przez klientów. Postrzegane nie tylko poprzez unikalną ofertę rozrywkową i gastronomiczną, ale także różnorodność i atrakcyjność brandów. Odpowiednio skomponowany zestaw najemców i ich solidna oferta przyciągają odwiedzających i jednocześnie są atrakcyjne dla nowych marek. Duże znaczenie dla klientów ma fakt, że Libero zostało zaplanowane jako tzw. convenient center, czyli miejsce pozwalające na sprawne zakupy. W obecnej sytuacji jest to bardzo ważne dla kupujących, którym zależy na szybkim załatwieniu spraw i zrobieniu zakupów w jak najkrótszym czasie.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem