Obserwując zmiany zachodzące w naszym społeczeństwie oraz łatwość z jaką sięgamy po nowe technologie, Echo Investment dostarcza kolejne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję. Jako lider na polskim rynku mieszkaniowym, firma wprowadza innowacje także do swojej komunikacji z klientami. Najnowszym udogodnieniem, z jakiego mogą skorzystać osoby poszukujące mieszkania, jest Aurelia – wirtualny doradca klienta.
Echo Investment stawia na technologie zapewniające użytkownikowi komfort, bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Tylko w 2020 r. deweloper planuje wybudować i zaoferować klientom ponad 1,2 tys. mieszkań wyposażonych w przygotowany do dalszej rozbudowy inteligentny system do zarządzania domem “Echo smart”. Wśród nich znajdą się m.in. lokale w Browarach Warszawskich, łódzkiej Fuzji czy Stacji 3.0 we Wrocławiu. O nich, choć nie tylko, już dziś osoby zainteresowane inwestycją w mieszkanie mogą porozmawiać z Aurelią.
Chatbot Aurelia o inwestycjach mieszkaniowych Echo Investment wie niemal wszystko. Rozmową z nią jest możliwa na Facebook Messengerze oraz stronach internetowych wybranych inwestycji – Stacji Wola w Warszawie, Fuzji w Łodzi, osiedla KRK w Krakowie, Stacji 3.0 we Wrocławiu, a także poznańskich Naszych Jeżyc. Docelowo Aurelia zagości na stronach wszystkich projektów mieszkaniowych Echo Investment.
– Łatwo zauważyć, że to klienci i ich potrzeby stały się najważniejszym katalizatorem zmian, które nadają kształt współczesnym inteligentnym mieszkaniom, budynkom, a nawet miastom. Zmienia się także sposób, w jaki się z nimi komunikujemy. Nasi klienci oczekują szybkich reakcji i łatwego dostępu do wiedzy, a Aurelia spełnia oba warunki. Dzięki chatbotowi, osoba poszukująca mieszkania może zawsze otrzymać potrzebne informacje i najlepsze podpowiedzi, by znaleźć mieszkanie dokładnie dopasowane do jej potrzeb – mówi Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment.
Aurelia ma dostęp do pełnej bazy danych o mieszkaniach w ofercie Echo Investment i na podstawie kryteriów podanych przez rozmówców, jest w stanie w ciągu kilku sekund wyszukać lokal spełniający ich oczekiwania. Użytkownicy mogą np. sprecyzować, jaki jest ich limit budżetowy, jakiej powierzchni poszukują, podać liczbę pokoi, pięter czy preferowaną ekspozycję na strony świata.
– Aurelia to doradca, który jest dostępny całą dobę, ma imponującą wiedzę na temat naszych inwestycji i nieograniczony zapał do pracy. Jest jednym z udogodnień, które wprowadzamy do naszej komunikacji z klientami, tak by mogli oni sprawdzić naszą ofertę z każdego miejsca na ziemi i o dogodnej dla nich porze. Poszukujący mieszkania marzeń mogą porozmawiać i znaleźć je z Aurelią, szczegóły omówić z naszym doradcą biura sprzedaży podczas spotkania online, a potem dokonać rezerwacji przy użyciu elektronicznego podpisu – dodaje Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań Echo Investment.
– Dzięki integracji technologii sztucznej inteligencji z systemami informatycznymi dewelopera, stworzyliśmy rozwiązanie zarówno efektywne, jak i efektowne. Naszą ambicją było opracowanie chatbota zdolnego do poprowadzenia naturalnej i miłej, a zarazem profesjonalnej rozmowy. Aurelia oferuje klientom niezwykle wygodny i szybki dostęp do informacji na temat inwestycji mieszkaniowych z poziomu Messengera – najpopularniejszego komunikatora internetowego – komentuje Maciej Maliszewski z firmy K2Bots.AI, odpowiedzialnej za wdrożenie chatbota.
Echo Investment, jako pierwszy deweloper na polskim rynku, wdrożyło mobilne odbiory mieszkań. Od dwóch lat można je odbyć zdalnie - za pomocą wzmocnionych tabletów Samsung, co oszczędza czas klientów oraz papier. Ponadto firma wprowadziła możliwość spotkań online z doradcami, podczas których prezentowane są makiety Virtual Reality projektów oraz ich najbliższej okolicy. Kolejnym udogodnieniem jest elektronizacja procesu rezerwacji mieszkania – dzięki współpracy z Asseco, od końca marca klienci mogą zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Deweloper planuje wdrażać także dalsze zmiany w swoich procesach biznesowych. Już niedługo klienci będą mogli śledzić postępy na budowach Echo Investment w czasie rzeczywistym, podczas wideo rozmowy z doradcą lub dzięki dedykowanej zakładce na fanpage’u ECHO Mieszkania na Facebooku.
Zapraszamy do obejrzenia wideo, w którym Aurelia przedstawia się sama:
https://www.youtube.com/watch?v=T4hcxEs_TXE&feature=youtu.be