Echo Investment zrealizowało z nawiązką zakładane cele na 2019 rok, sprzedając 1357 mieszkań i przekazując klientom klucze do 1263 lokali. W samym ostatnim kwartale spółka sprzedała 418 mieszkań i przekazała klientom aż 672, co pozwoliło na osiągnięcie o 38% lepszego rocznego wyniku sprzedażowego niż w 2018 r.
– Z roku na rok zwiększamy nasz udział w polskim rynku mieszkaniowym i planujemy kontynuować wzmacnianie naszej pozycji w nadchodzących latach. W 2020 roku wystartujemy z budową przynajmniej 9 kolejnych projektów mieszkaniowych, które do naszej oferty dodadzą blisko 2 000 lokali w największych polskich miastach. Stawiamy przed sobą ambitne cele, dlatego w tym roku planujemy sprzedać aż 2020 mieszkań oraz przekazać naszym klientom klucze do około 1600 lokali – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.
Patrząc w przyszłość, Echo Investment kupuje nowe działki. W ubiegłym roku zakupiło i zabezpieczyło tereny w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i Poznaniu, na których może powstać ok. 215 tys. mkw. mieszkań.
– Jako jeden z nielicznych deweloperów w 2019 roku poprawiliśmy wyniki i odnotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży względem roku poprzedniego. Atrakcyjność mieszkań budowanych przez Echo Investment wynika z faktu, że firma szeroko analizuje trendy społeczne i szybko na nie odpowiada. Ze względu na to tworzymy wielofunkcyjne projekty deweloperskie, budowane dla wielopokoleniowej wspólnoty, oparte o dostęp do niezbędnych usług i zaspakajające większość potrzeb mieszkańców w postaci tzw. „life services” – mówi Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor mieszkaniowy.
Lokomotywami sprzedaży mieszkań Echo Investment są miastotwórcze projekty, takie jak Browary Warszawskie, Moje Miejsce w Warszawie czy łódzka Fuzja. W połowie 2019 roku deweloper wystartował ze sprzedażą mieszkań w Fuzji, gdzie w zaledwie sześć miesięcy sprzedał blisko 130 lokali.