EPP i Echo Investment otworzyły dzisiaj Galerię Młociny dla tysięcy gości, którzy tłumnie zgromadzili się w najnowszym i najbardziej atrakcyjnym centrum handlowym Warszawy. Mieszkańcy stolicy mają teraz dostęp do ponad 200 sklepów ze świetną ofertą, dopasowaną do każdej kieszeni oraz jednego z najciekawszych konceptów gastronomicznych w mieście.
Galeria Młociny to blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczonych jest na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową. Jej kluczowy element – unikalna strefa gastronomiczna – została podzielona na klimatyczne strefy funkcjonalne, przystosowane do różnych gustów. Znajdują się tam m.in. przytulne kafejki, food trucki oraz restauracje oferujące posiłki na świeżym powietrzu. Oprócz strefy rodzinnej, w której dzieci mogą się bawić także na zewnątrz, obok przestrzeni gastronomicznej przygotowano miejsca coworkingowe. W galerii znajduje się ponadto pierwszy w dzielnicy, nowoczesny 10-ekranowy multipleks z komfortowymi, w pełni rozkładanymi fotelami.
Główna aleja, nazwana „Aleją Mody”, sprawi, że goście poczują się wyjątkowo - jak na głównej ulicy handlowej nowoczesnej metropolii. Pomogą w tym niezwykłe, wysokie na prawie 8 metrów witryny sklepowe z dostępem do naturalnego światła, które zostały zaprojektowane przez najlepszych architektów. Na górnych poziomach centrum handlowego znajdują się tarasy z placami zabaw i ogrody z widokiem na panoramę dzielnicy.
– Wcześniej wielokrotnie mówiłem, że ta flagowa inwestycja w Warszawie będzie klejnotem w naszym portfelu, ale już dziś mogę powiedzieć, że lśni ona jeszcze większym blaskiem niż się tego spodziewaliśmy. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z wyników naszej pracy. Stworzyliśmy miejsce, które będzie służyło różnym pokoleniom, począwszy od młodych, wykształconych mieszkańców miasta, aż po całe rodziny. Pod jednym dachem przygotowaliśmy pomysł na spędzanie czasu dla wszystkich – mówi Hadley Dean, prezes EPP.
– Galeria Młociny to dotychczas największa inwestycja, jaką zbudowało Echo Investment. Przy jej tworzeniu wykorzystaliśmy dwudziestoletnie doświadczenie z sektora handlu, rozrywki i gastronomii. Chcieliśmy, żeby Galeria Młociny była miejscem przyciągającym ludzi na Bielany, dlatego około 20% jej powierzchni zostało przeznaczone na strefę spotkań, rozrywki i świetnej kuchni. Tworzenie miejsc w których ludzie chcą przebywać, pracować, bawić się czy odpoczywać to bardzo ważny filar naszej strategii – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.
Otwarcie Galerii Młociny uświetnią spotkania z największymi gwiazdami show-biznesu oraz gotowania, będące nawiązaniem do mocnego, gastronomicznego profilu centrum. Imprezy towarzyszące, planowane na najbliższy miesiąc, umożliwią warszawiakom poznanie najbardziej nowoczesnego centrum w stolicy z jak najlepszej strony.
Galeria mieści się tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe dla północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała całościowo za proces deweloperski i najem.