Salon szwajcarskiej marki z odzieżą i akcesoriami dla nie tylko młodych, ale przede wszystkim modowo odważnych kobiet zajmie w nowoczesnym kompleksie handlowo-rozrywkowym powierzchnię 220 metrów kwadratowych. Będzie to najwiekszy w Warszawie sklep w nowym koncepcie marki. Otwarcie jednej z największych inwestycji w stolicy, której inwestorem i deweloperem jest Echo Investment, planowane jest na wiosnę.
Po otwarciu salonu TALLY WEiJL na Bielanach liczba warszawskich lokalizacji marki w stolicy wzrosnie do czterech. Nowy sklep w Galerii Młociny będzie jednak jedynym sklepem tej marki w północnej części Warszawy. W obiekcie sąsiadującym z metrem na Młocinach szwajcarska sieć wprowadzi się do lokalu na 1 piętrze. To na nim Echo Investment, deweloper odpowiedzialny także za komercjalizację kompleksu, stworzył Aleję Mody z przestronnymi i wysokimi na 7,5 metra witrynami. Na wieszakach salonu marki, która pierwsze kroki stawiała w 1984 w małym warsztacie krawieckim mieszącym się w garażu, żeby dziś dysponować studiem projektowym w samym centrum Paryża, znajdą się najnowsze kolekcje charakteryzujące się młodzieżowym i przykuwającym uwagę stylem. To propozycje dobre na codzienne wyjścia, ale pasujące także na imprezę. Aleję Mody na Bielanach, poza szwajcarską siecią założoną przez Tally Elfassi-Weijl, będą współtworzyć takie marki jak: Solar, Hexeline, Molton, Kappahl, TK Maxx czy multibrandowe Vang Graff i Royal Collection.
– Stworzenie jak najlepszych warunków dla marek odzieżowych to jeden z naszych priorytetów, dlatego Galeria Młociny będzie prawdziwym rajem dla wszystkich kochających modę. Pojawienie się na liście najemców TALLY WEiJL urozmaica ofertę modową adresowaną w pierwszej kolejności do młodych, pewnych siebie kobiet i dziewczyn trzymających rękę na pulsie najnowszych trendów – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
W nowym salonie będzie można znaleźć najnowsze kolekcje z ciekawymi i zawsze modnymi fasonami. Marka, która dziś dysponuje ponad 800 sklepami w 39 krajach na całym świecie, znana jest z tego, że mocno zachęca swoje klientki do odważnego, łączenia różnych części ubrań, pochodzących z innych linii, w jedną ciekawą i zawsze bardzo kobiecą całość.
– Decyzja o wejściu do Galerii Młociny podyktowana była w pierwszej kolejności ogromnym potencjałem handlowym projektu. Doskonała lokalizacja, ciekawie rozplanowana przestrzeń obiektu, odpowiednio dobrany zestaw najemców, a dodatkowo szczególny ukłon w stronę operatorów z sektora mody, to wszystko sprawi, że galeria bardzo szybko wrośnie w handlową mapę stolicy i stanie się wiodącą destynacją dla klientów poszukujacych ciekawej i ambitnej oferty modowej. A takich lokalizacji jako TALLY WEiJL poszukujemy – podkreśla Anna Strauchold z „AS” Real Estate Advisor, odpowiedzialna za rozwój sieci TALLY WeiJL w Polsce, Czechach i na Słowacji. Piękny projekt oraz różnorodna oferta handlowa sprawia, iż Galeria Młociny pretenduje do rangi galerii adresowanej do wszystkich grup społecznych i wiekowych. Cieszy nas to tym, bardziej, iż od stycznia bieżącego roku wprowadzamy zmiany produktowe, polegajace na zmianie rozmiarówki oraz poszerzeniu asortymentu o kategorię wiekową 20+ - dodaje Anna Strauchold.
Obecnie w Polsce TALLY WEiJL posiada w Polsce 36 salonów firmowych.
Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.