Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
24.01.2019
Galeria Młociny w biżuterii od TOUSA
Galeria Młociny w biżuterii od TOUSA

Hiszpańska marka biżuteryjna wybrała powstający na Bielanach, obok stacji metra Młociny, kompleks handlowo-rozrywkowy na lokalizację nowego sklepu. Salon zajmie blisko 90 mkw. i znajdzie się na poziomie 0. W Galerii Młociny, która wynajęta jest już w ponad 90 proc., trwają ostatnie prace budowlane i wykończeniowe. Otwarcie zaplanowano na wiosnę tego roku.

– TOUS to jedna z najpopularniejszych i najlepiej radzących sobie na polskim rynku marek adresowanych do kobiet. Jej sekret tkwi w niepodrabialnym stylu, umiejętności łączenia nowoczesnego wzornictwa ze szlachetnymi materiałami i różnorodnych kolekcjach, które sprawdzają się zarówno wieczorami jak i na co dzień. To dzięki kobietom, i nie tylko, temu tak trudno przejść obojętnie obok pięknych witryn ozdobionych charakterystycznym motywem misia. Nie mamy najmniejszych wątpliwości, że TOUS zwabi do Galerii Młociny wielu kupujących – mówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager z Działu Wynajmu Centrów Handlowych, Echo Investment.

Salon z szyldem hiszpańskiej marki z biżuteryjnymi arcydziełami wykonywanymi z wyjątkowych materiałów, jak diamenty, kamienie szlachetne i 18-karatowe żółte i różowe złoto będzie niezwykle cennym dodatkiem w ofercie sklepów z biżuterią i akcesoriami, które pojawią się w kompleksie budowanym przez Echo Investment. Deweloper i inwestor, odpowiedzialny jednocześnie za wynajem, potwierdził dotychczas obecność na Młocinach m.in. salonów Apart, W.Kruk, Briju, Bijou Brigitte czy SWISS.

TOUS, sto lat!

TOUS powstał blisko sto lat temu – w niewielkim hiszpańskim mieście Manresa, niedaleko Barcelony. Od tamtej pory biżuteryjna marka, której symbolem jest charakterystyczny pluszowy miś, podbija świat. Na całym świecie TOUS ma ponad 620 salonów, z czego nad Wisłą jest ich ponad 40.

W najnowszym, 43. salonie, który już wiosną otworzy się w Galerii Młociny oprócz luksusowej biżuterii będzie można kupić także torebki, galanterię skórzaną, zegarki, perfumy i akcesoria. Symboliczne przecięcie wstęgi sklepu na warszawskich Bielanach zbiegnie się z dziesiątą rocznicą debiutu marki w Polsce. Za rozwój marki w Polsce odpowiada związana ze szwajcarską grupą inwestycyjną Oriens Capital Management, firma Oriens Bijou.

– Galeria Młociny to doskonały wybór na lokalizację dla naszego najnowszego butiku. Dopisujemy się do listy najlepszych marek z segmentu biżuteryjnego, zegarków i akcesoriów, a w szerszym kontekście także mody, które już wiosną zaproszą na zakupy na Bielany – komentuje Agnieszka Jasikowska , Dyrektor Generalny Oriens Bijou.

Nowoczesny lokal urządzony zostanie zgodnie z najnowszymi wytycznymi dotyczącymi aranżacji. Charakteryzować będzie go kobiecość i lekkość. W eleganckim i prostym wnętrzu, w którym dominuje delikatna szarość, pudrowy róż i biel, każdy klient ma czuć się wyjątkowo. O kameralną atmosferę zadba odpowiednie oświetlenie, a o wygodę w przeglądaniu asortymentu pokaźna liczba przeszklonych gablot i lad jubilerskich.

Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem