Medicine Everyday Therapy w Galerii Młociny będzie największym salonem sieci w Polsce. Flagowy sklep utrzymany w najnowszym koncepcie aranżacyjnym marki zajmie w budowanym przez Echo Investment kompleksie powierzchnię 540 mkw. Dzięki podpisanej umowie poziom wynajmu przekroczył 90 proc. Otwarcie Galerii Młociny planowane jest wiosną 2019 roku.
Budowa Galerii Młociny weszła na ostatnią prostą. W budynku rozpoczęły się już prace instalacyjne i wykończeniowe, a pierwsi najemcy zaczęli przejmować swoje powierzchnie.
– Tempo prac jest imponujące. Na budowie jednocześnie pracuje nawet do 1,5 tysiąca osób. Naszym celem jest otwarcie wiosną tego roku w pełni wynajętego, nowoczesnego i wielofunkcyjnego kompleksu, który szybko stanie się dla warszawiaków jednym z ulubionych miejsc do spędzania wolnego czasu i robienia zakupów – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Grono najemców kompleksu powstającego w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na Młocinach systematycznie powiększa się o bardzo dobre, różnorodne i przede wszystkim oczekiwane przez przyszłych klientów marki. Listę sklepów powiększy sieć Medicine – Everyday Therapy założona przez Krzysztofa Bajołka, który stał za sukcesem m.in. Mohito, House czy popularnego serwisu Answear.com Największy w kraju salon Medicine ulokuje się na pierwszej kondygnacji w Alei Mody, w sąsiedztwie takich salonów jak Van Graaf czy Solar.
– Medicine Everyday Therapy jest bardzo ciekawym urozmaiceniem naszej oferty modowej. Największy i najbardziej reprezentacyjny sklep w kraju z pewnością przyciągnie na Bielany osoby poszukujące w modzie niezależności, odrobiny ekstrawagancji i autorskich kolekcji – mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.
Powstała pięć lat temu marka zbudowana została na fundamencie innej znanej sieci odzieżowej z polskimi metkami – Reportera. To jej sklepy w połowie sierpnia 2013 roku zmieniły się w salony Medicine. Głośny debiut wspierała mocna kampania reklamowa ze zdjęciami znanego w świecie mody duetu fotografów, Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka. Od samego początku ambicją założycieli Medicine było tworzenie wyrazistych kolekcji bardzo mocno wyróżniających się na rynku.
– Od początku istnienia marki stawiamy na dobrą jakość, oryginalne projekty, spójny wizerunek i obecność w miejscach, które mają siłę przyciągania ludzi. Nie tylko ciekawymi markami i sklepami, ale też relaksem w kawiarni czy spotkaniami przy dobrym jedzeniu. Galeria Młociny, oprócz tego, że będzie miejscem, które łączy wiele funkcji, przekonała nas świetną lokalizacją z łatwym dojazdem, a także ciekawym konceptem Alei Mody z ogromnymi, ponad 7-metrowymi witrynami. Nasi projektanci będą mieli okazję się w nich wykazać swoją twórczą inwencją – komentuje Wioletta Marona-Chrobot Dyrektor Rozwoju, Medicine Everyday Therapy.
Właściciele marki często podkreślają, że wszystkie ubrania są efektem prac polskich projektantów. Co więcej, Medicine potrafi współpracować z młodymi artystami. W zgodzie z myślą przewodnią "Art is my medicine" zaprasza twórców do projektowania ubrań. Jedną z ostatnich artystycznych kooperacji była współpraca z Natalią Rak oraz Beatą Śliwińską aka Barrakuz i powstanie limitowanej serii t-shirtów "Street Art" z nadrukami zaczerpniętymi z prac obu artystek.
Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.