ESOTIQ i CHANGE Lingerie to dwaj nowi najemcy kompleksu handlowo-rozrywkowego budowanego w Warszawie przez EPP i Echo Investment. Salony z bielizną zajmą blisko 150 mkw. Otwarcie Galerii Młociny, która wynajęta jest już w blisko 90 proc., planowane jest wiosną przyszłego roku.
– Finiszujemy z kompletowaniem listy bardzo atrakcyjnych sklepów z odzieżą, butami oraz akcesoriami, a tym samym wysyłamy komunikat do wszystkich miłośników mody: Galeria Młociny będzie częstym celem waszych wizyt – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Odpowiedzialna za pozyskiwanie najemców do nowoczesnego kompleksu Prędota-Krystek podkreśla, że pojawienie się kolejnych dwóch marek doskonale wpisuje się w przyjętą strategię wynajmu mówiącą o tym, że zaistnienie i utrzymanie pozycji w świecie warszawskiej mody możliwe jest tylko dzięki pracy zespołowej. Jej wyrazem mają być starannie dobrane, atrakcyjne i przede wszystkim różnorodne sklepy reprezentujące segment fashion. A te w kompleksie – o łącznej powierzchni przeznaczonej na handel i usługi przekraczającej 75 tys. mkw. – doceniają nie tylko nowoczesny, komfortowy i doskonale skomunikowany obiekt handlowy, ale także nowe, wyczekiwane w tej części miasta, miejsce spotkań i rozrywki. Stworzą je między innymi unikalna w skali kraju, inspirowana Bielanami, warszawską hutą i kulturą street food'u strefa restauracyjna z ponad 50 lokalami gastronomicznymi, a także kręgielnia, park trampolin, wielosalowe kino czy otwarty, zielony ogród na dachu. Inwestorzy podkreślają, że rozrywce i gastronomii oddanych zastanie ponad 11 tys. mkw. powierzchni.
Więcej rajstop i koronek
Nowi najemcy uzupełniają bogatą ofertę sklepów z bielizną, rajstopami i artykułami pończoszniczym, które już na wiosnę otworzą się w kompleksie na Bielanach. Na liście, poza ESOTIQ i CHANGE Lingerie, znalazły się takie marki jak m.in.: Oysho, Triumph, Calzedonia czy Gatta.
– Galeria Młociny będzie jednym z najciekawszych kompleksów handlowo-rozrywkowych w Warszawie, a patrząc na listę najemców modowych szybko można stwierdzić, że chętnie chodzić będą do niej wszyscy śledzący najgorętsze i najnowsze trendy. Wybór tej lokalizacji nie był przypadkowy, współgra on bowiem ze strategią marki zakładającą obecność w najlepszych obiektach handlowych – mówi Aleksandra Sobotka, Kierownik ds. Franchisingu i Najmu ESOTIQ & Henderson.
O aranżację przestrzeni obu salonów zatroszczą się projektanci z doświadczeniem w podobnych realizacjach. Projekty uwzględnią specyfikę salonów z bielizną, w których musi być klimatycznie i intymnie. Zarówno w nowym salonie ESOTIQ jak i CHANGE Lingerie nacisk położony zostanie na odpowiednią aranżację przymierzalni umożliwiających komfortowe mierzenie bielizny i pozwalających każdej kobiecie czuć się swobodnie.
Marka ESOTIQ to największa w Polsce sieć z bielizną damską – blisko 270 salonów. W ESOTIQ znaleźć można zarówno seksowną bieliznę fashion jak i bardziej klasyczne linie z przeznaczeniem codziennym. Jednym z ciekawszych ruchów marki, było wprowadzenie do oferty kosmetyków oraz perfum stworzonych we współpracy z top modelką Joanną Krupą.
Mająca ponad 200 sklepów w Europie, Azji i Ameryce Północnej i wywodząca się ze Skandynawii marka CHANGE Lingerie to propozycja dla kobiet poszukujących modnej, efektownej, zmysłowej i doskonale dopasowanej bielizny, dostępnej w wielu fasonach. Przedstawiciele marki podkreślają, że rozmiar nie definiuje piękna, dlatego CHANGE Lingerie tworzy bieliznę we wszystkich rozmiarach. W Polsce produkty z logo CHANGE można dziś kupić w 21 sklepach. W sąsiadującym z warszawską hutą kompleksie, najnowszy salon marki zajmie ponad 70 mkw. i będzie można go znaleźć na 1 piętrze w pasażu z wysokimi witrynami.
Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.