Do grona najemców kompleksu handlowo-rozrywkowego – powstającego w jednej z najlepszych lokalizacji w Warszawie, w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny i ostatniej stacji metra – dołączył Greenpoint. Salon popularnej marki odzieżowej dla kobiet mieścić się będzie na pierwszej kondygnacji i zajmie powierzchnię blisko 130 mkw. Firmy EPP i Echo Investment będące inwestorami wynajętego już w blisko 90 proc. obiektu, zapowiadają jego otwarcie na wiosnę przyszłego roku.
– Przy kompletowaniu sklepów modowych w Galerii Młociny pod lupę wzięliśmy w zasadzie większość liczących się polskich i zagranicznych marek odzieżowych. Finalny kształt listy najemców będzie odpowiedzią na różnorodne oczekiwania przyszłych klientów. Obecność Greenpointa z pewnością ucieszy nowoczesne, aktywne zawodowo kobiety, które w modzie szukają elegancji i funkcjonalności – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Polska marka istnieje na rynku nieprzerwanie od 1992 roku. Obecnie posiada ponad 130 sklepów na terenie całego kraju. Greenpoint to odzieżowa propozycja dla kobiet stawiających na eleganckie, a zarazem wygodne i funkcjonalne fasony. Jej projektanci dbają o to, żeby wspólnym mianownikiem dla każdego z produktów wchodzących w skład jednej z trzech podstawowych linii – biurowej, codziennej bądź casualowej – zawsze były elegancja, komfort i kobiecość. To właśnie dlatego ubrania z logo marki doskonale sprawdzają się w różnych sytuacjach – w pracy i biurze, ale także podczas spotkań towarzyskich.
– Z obecnością w Galerii Młociny wiążemy duże nadzieje. Siedem dobrze prosperujących sklepów w Warszawie pozwoliło zbudować nam rozpoznawalność i całkiem pokaźne grono wiernych klientek. Najnowszy, ósmy salon będzie dla marki flagową lokalizacją w najnowszym koncepcie. Jednym z podstawowych celów, które przed nią stawiamy będzie umocnienie pozycji wizerunkowej wśród damskich marek odzieżowych na rynku warszawskim a tym samym pozyskanie nowych klientek – mówi Marek Szostak - Prezes Zarządu Greenpoint S.A.
Finisz prac coraz bliżej
Budowa jednego z największych kompleksów handlowo-rozrywkowych w kraju rozpoczęła się na początku października 2016 roku.
– W Galerii Młociny trwają obecnie ostatnie prace wykończeniowe. Rozpoczęliśmy również etap przekazywania pierwszych lokali największym najemcom – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. Otwarcie obiektu, który stanął na 5-hektarowej działce między ulicą Zgrupowania AK „Kampinos” a Trasą Mostu Marii Skłodowskiej-Curie planowane jest na wiosnę przyszłego roku.
Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.