Miłośnicy skandynawskiego stylu w kuchni i jadalni mają powód do zadowolenia. Sklep z wyposażeniem kuchennym zajmie w kompleksie handlowo-rozrywkowym powstającym na warszawskich Bielanach prawie 400 mkw. Jeden z największych salonów w kraju będzie 74. lokalizacją silnej i rozpoznawalnej marki ze szwedzkim rodowodem. Otwarcie Galerii Młociny, która wynajęta jest już w blisko 90 proc., planowane jest wiosną przyszłego roku.
– Najnowszy, flagowy sklep na Bielanach będzie nie lada gratką dla miłośników urządzania kuchni i jadalni w szwedzkim stylu. Polacy cenią markę DUKA za to, że obok stałej oferty z mnóstwem świetnych jakościowo i wzorniczo, a przy tym praktycznych rzeczy, jej projektanci potrafią zaskakiwać niebanalnymi kolekcjami sezonowymi. Wyróżnikiem sklepu w Galerii Młociny ma być poszerzony, bogatszy asortyment marki – mówi Karolina Prędota-Krystek, Senior Leasing Manager z Działu Centrów Handlowych, Echo Investment.
Decyzja o wyborze Galerii Młociny przez markę DUKA, słynącą z promowania idei "Kitchen life" – czerpania radości z gotowania i kulinarnych eksperymentów – nie była przypadkowa. Otwieranie salonów w najlepszych obiektach handlowych jest dla sieci jednym z fundamentów strategii rozwoju. Silnym argumentem przemawiającym za Galerią Młociny była jej lokalizacja. Kompleks powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej i parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
DUKA na Bielanach, z nowymi rozwiązaniami aranżacyjnymi, będzie doskonałym uzupełnieniem bardzo atrakcyjnej listy najemców, którzy łącznie wynajęli już ponad 80 proc. powierzchni. Wśród najemców reprezentujących segment wyposażenia wnętrz i dekoracji dla domu na liście Galerii Młociny są już Zara Home, Homla, Komfort i JYSK. Inwestor i deweloper projektu, firma Echo Investment, od samego początku postawił na zróżnicowanie najemców z każdego segmentu, począwszy od zakupów, poprzez usługi i gastronomię, na rozrywce i rekreacji skończywszy.
– Salon DUKA w Galerii Młociny otworzymy na 20-lecie obecności marki na rynku polskim. Równo dwie dekady temu debiutowaliśmy sklepem w Warszawie, dlatego nowoczesnym i przyjaznym salonem w nowym koncepcie chcemy zrobić uroczy prezent naszym klientom – mówi Aleksandra Gutkowska, Dyrektor Marketingu DUKA.
Sklepy DUKA znane są także klientom w Szwecji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Bułgarii i Niemczech.
Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.