Sklep z odzieżą dla całej rodziny i artykułami dekoracyjnymi, należący do znanej sieci PEPCO, powiększy grono najemców wielofunkcyjnego kompleksu handlowo-rozrywkowego. Jedna z ponad 800 placówek działających w Polsce zajmie w powstającym na południu Katowic centrum Libero powierzchnię 565 mkw. i zlokalizowana będzie na 1 piętrze. Podpisana umowa przybliża Echo Investment do strategicznego celu jakim jest pełen wynajem kompleksu jeszcze przed jego otwarciem.
– Obecność PEPCO w jednej z najlepszych handlowych lokalizacji regionu pozwoli na znaczące powiększenie grona klientów, których do Libero przyciągać będą nie tylko komfortowe i udane zakupy, ale także obietnica dobrej rozrywki, pysznej kuchni i miło spędzonego czasu – mówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager z Działu Centrów Handlowych, Echo Investment. Ostatnie trzy lata dla sieci oferującej odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły dekoracyjne i wyposażenia wnętrz stały dla PEPCO pod znakiem bicia rekordów. W samym tylko 2017 roku w Europie pojawiło się prawie 300 nowych sklepów. Jeszcze w tym roku jeden z najnowszych dołączy do grona najemców najnowocześniejszego kompleksu powstającego w centrum aglomeracji śląskiej. Obok PEPCO, przy skrzyżowaniu ulic Kościuszki (DK81) i Kolejowej pojawi się ponad 150 sklepów i punktów usługowych, różne restauracje i kawiarnie, a także kinowy multipleks sieci Helios oraz klub fitness Fabryka Formy. W ostatnim czasie inwestor i deweloper obiektu – Echo Investment – odpowiedzialny również za proces wynajmu poinformował, że w Libero swoje miejsce znajdzie największy w Polsce sklep sieci Terranova. Co więcej, nowa lokalizacja włoskiej marki będzie również ogólnopolskim debiutem nowego konceptu sklepu. PEPCO – znane i lubiane Sieć ma obecnie ponad 1,3 tys. sklepów w 10 krajach w Europie. Poza Polską, gdzie działa najdłużej, sklepy z szyldem PEPCO obecne są w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Chorwacji, Słowenii, Litwie, Łotwie i Estonii. W europejskich strukturach sieci PEPCO pracuje obecnie ponad 13 tys. osób, z czego ponad 500 zatrudnionych jest w poznańskiej centrali i kolejne 500 osób w centrach dystrybucji. – Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju PEPCO. Dzięki dobrej lokalizacji, komfortowej architekturze i kompleksowej, różnorodnej ofercie - od zakupów błyskawicznych do kompleksowych, od rozrywki po gastronomię i sport – Libero wpisuje się w nasze oczekiwania – mówi Marcin Stańko, dyrektor operacyjny PEPCO. Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już 97 proc. powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne HOLSAmed, Media Markt, RTV Euro AGD, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Terranova, Royal Collection, New Yorker, Guess, Medicine, Diverse, Carry, Orsay, Feme, Made in G, Greenpoint, Quiosque, Simple, Monnari, Triumph, Calzedonia, Gatta, Marylin, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Kubenz, Lavard, Bytom, Giacomo Conti, Silesia Jeans, Lee Wrangler, Big Star, CCC, Eobuwie, Deichmann, Gino Rossi, Wojas, Ryłko, Sizeer, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Ochnik, Wittchen, SunLoox, Paris Optique, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Time Trend, Martes Sport, 4F, Puma, Smyk, Świat Zabawek, Empik, Świat Książki, Pepco, Komfort, Homla, Home&You, Flying Tiger, iDream, Sony Centre, Samsung, X-Console, Zebrano Rano, Mihiderka, Papa Diego, Pizza Hut, KFC, McDonalds, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku, Starbucks, So Coffe, Grycan, Lodomania i wiele innych. Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice. Libero Katowice. New shopping experience. Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu. Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu. www.galerialibero.pl