Już wkrótce najnowocześniejszy wielofunkcyjny kompleks handlowo-rozrywkowy powstający w stolicy aglomeracji śląskiej przyjmie pod dach sklep z jeansami ometkowanymi logo Calvin Klein Jeans oraz Tommy Jeans. Powiększenie listy najemców modowych przybliża Libero Katowice do kompletnego wynajmu
– Calvin Klein Jeans i Tommy Jeans znany wcześniej jako Tommy Hilfiger Denim to bardzo cenione marki odzieżowe. Jesteśmy pewni, że moda w jeansowym wydaniu w Libero znajdzie wielu fanów. Z perspektywy wynajmu, nasz nowy najemca Silesia Jeans z markami o wysokim pozycjonowaniu doskonale wpisuje się w całościowy profil miejsca, które łączy różne marki i różne sposoby na spędzanie wolnego czasu – mówi Wojciech Mazur, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Salon, w którym poza jeansami sprzedawane będą też inne ubrania i akcesoria dwóch światowych marek zajmie powierzchnię ponad 200 mkw. Nowy sklep – należący do Silesia Jeans – będzie 12 z kolei stacjonarną lokalizacją sieci na Śląsku.
– Bardzo uważnie dobieramy lokalizacje pod nowe salony. Z naszymi sklepami zawsze celujemy w obiekty bardzo komfortowe, z dobrą renomą i z dobrą komunikacją. Wiemy, że Libero Katowice będzie ważnym punktem na handlowej mapie regionu ze względu na swoją lokalizację. A jego siła tkwić będzie w ciekawym łączeniu zakupów z różnymi możliwościami na spędzanie wolnego czasu jakie zaoferuje nowoczesny kompleks – mówi Marta Słowikowska, prezes Silesia Jeans.
Sklepy sieci są obecne na lokalnym rynku od 1993 roku. Klienci poza różnorodnością asortymentu i dostępnością modeli z najnowszych kolekcji doceniają także wysoki standard obsługi. Zarządzający Silesia Jeans podkreślają, że chcąc ułatwić dobór odpowiedniego modelu jeansów inwestują w odpowiednie szkolenie personelu.
Marka Calvin Klein założona została w 1968 roku przez amerykańskiego projektanta o tym samym imieniu i nazwisku. Z kolei Tommy Hilfiger swoją markę ubrań stworzył 17 lat później, w 1985 roku.
Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 95 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne HOLSAmed, Media Markt, RTV Euro AGD, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), New Yorker, Terranova, Guess, Medicine, Diverse, Carry, Orsay, Made in G, Greenpoint, Quiosque, Simple, Monnari, Triumph, Calzedonia, Gatta, Marylin, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Bytom, Giacomo Conti, Lee Wrangler, Big Star, CCC, Eobuwie, Deichmann, Gino Rossi, Wojas, Ryłko, Sizeer, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Ochnik, Wittchen, SunLoox, Paris Optique, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Time Trend, Martes Sport, 4F, Puma, Smyk, Świat Zabawek, Empik, Świat Książki, Pepco, Komfort, Homla, Home&You, Flying Tiger, iDream, Sony Centre, Samsung, X-Console, Zebrano Rano, Papa Diego, Pizza Hut, KFC, McDonalds, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku, Starbucks, So Coffe, Grycan, Lodomania i wiele innych.
Libero Katowice. New shopping experience
Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.
Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.