Najnowocześniejszy stołeczny kompleks handlowo-rozrywkowy, powstający w pobliżu metra i węzła przesiadkowego na Młocinach, w szybkim tempie kompletuje najemców z branży sportowej i zdrowej żywności. Wiosną przyszłego roku na Bielanach działalność zainauguruje jedno z największych centrów fitnessu w mieście, które w Galerii Młociny zdecydowała się otworzyć popularna sieć Calypso. Na liście najemców pojawi się także bar ze zdrowymi posiłkami i przekąskami Green it. Wynajem kompleksu, którego otwarcie planowane jest na wiosnę 2019 roku, przekroczył 75 proc. i wchodzi w decydujący etap.
– Dzisiaj w modzie jest zdrowe odżywianie, modne jest też aktywne spędzanie czasu i bycie fit. Szacunki pokazują, że w ostatnich czterech latach liczba ćwiczących Polaków wzrosła nawet od ponad 15 procent. W Galerii Młociny idziemy tym tropem, dlatego kompletując najemców zadbaliśmy zarówno o najnowocześniejszy w tej części miasta klub fitness jak i miejsca ze zdrowym jedzeniem. Wiemy, że osoby korzystające z fitnessu są ich częstymi gośćmi. Co istotne, także w niedziele wolne od handlu – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager w dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.
Bielany w dobrej formie
Na liście najemców Galerii Młociny znalazł się klub należący do lidera rynku fitness – sieci Calypso Fitness. Przestronne i doskonale wyposażone centrum fitnessu o powierzchni przekraczającej 2 tys. mkw. będzie położone na dwóch piętrach kompleksu. Nowe Calypso będzie jednym z największych i najnowocześniejszych centrów fitness w Warszawie. W przestronnych, klimatyzowanych salach prowadzone będą zajęcia fitness – treningi na trampolinach, Tabata, Cross Training, Zumba – oraz zajęcia prozdrowotne takie jak joga i pilates. Wiosną przyszłego roku klubowicze będą mogli skorzystać także z odnowy biologicznej. Podobnie jak cała Galeria Młociny, również Calypso będzie przyjazne rodzicom z dziećmi, oferując bezpłatną opiekę w strefie zabaw Kids Play.
Wyspa zdrowia po sąsiedzku
Moda na zdrowy tryb życia zawładnęła Polską. Korzysta z tego nowy najemca Galerii Młociny, Green it., który swoją filozofię oparł na zazielenianiu świata począwszy od kuchni. Wyspa ze zdrową żywnością, kolejna propozycja dla poszukujących zdrowych, wegańskich i wegetariańskich dań, usytuowana będzie obok Calypso i Lifemotive. W jej menu znajdą się różnorodne, ciepłe wrapy, sałatki, zupy i kompozycje soków tworzące szeroki wachlarz apetycznych i aromatycznych propozycji dla wszystkich! Oferowane przez Green it. warzywa, owoce, zboża, mięsa i sery pozwalają w pełni zaspokoić zapotrzebowanie organizmu na składniki odżywcze. Są solidnym wyborem ze wszystkich pięter piramidy żywieniowej. Green it. w Galerii Młociny będzie szóstą lokalizacją marki w Warszawie. Poza stolicą, lokale ze zdrowym jedzeniem znają także mieszkańcy Łodzi, Bydgoszczy i Krakowa.
– Wyspa w Galerii Młociny będzie naszym oczkiem w głowie. Jestem przekonany, że bielański Green it. bardzo szybko zdobędzie nowych fanów oraz przyciągnie tych, którzy lubią i znają nasze jedzenie z innych lokalizacji. Tym bardziej, że będziemy częścią zupełnie wyjątkowego miejsca, jakim będzie zajmująca całą kondygnację nowoczesnego kompleksu strefa opanowana przez rozrywkę, pokaźnych rozmiarów zielony ogród i oczywiście dobre restauracje, knajpki i bary. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie Galerii Młociny – komentuje Piotr Bartuzi, Członek Zarządu odpowiedzialny za rozwój sieci Green it.
Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy w sobie 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food"u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów. Galeria Młociny jest już wynajęta w ponad 75-proc.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski oraz wynajem.