Sieć salonów optycznych Paris Optique otworzy salon w Libero. Obok klasycznych modeli okularów, w niedługim czasie pojawi się nowość na rynku - czyli okulary produkowane technologią 3D.
Okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne czy szkła kontaktowe dla tych, którzy nie lubią być okularnikami - Paris Optique uzupełni możliwości stylizacji, jakie już niedługo będzie można skomponować w Libero.
- Nasze salony otwieramy w nowych, ciekawych miejscach z dobrą energią. Wybraliśmy Libero ze względu na świetną lokalizację, nowatorską architekturę i komfort. W naszym salonie również stawiamy na wygodne, przyjazne i nowoczesne wnętrze, pełne ciekawych modeli okularów, a także w niedługim czasie niestandardowych usług takich jak możliwość personalizacji ramek produkowanych technologią 3D - mówi Zofia Lasia, doradca zarządu ds. rozwoju z Paris Optique.
- Okulary towarzyszą swoim właścicielom na co dzień, ważne więc by okularnicy je lubili. Specjalistą od stylowych i wygodnych oprawek jest właśnie Paris Optique. Dzięki salonowi tej marki, klienci Libero będą mieli więcej możliwości komponowania ciekawych i efektownych stylizacji uzupełnionych o modne detale. Takie marki jak Paris Optique to ważne uzupełnienie oferty Libero, w której stawiamy na różnorodność i kompleksowość. To wszystko razem powoduje, że mieszkańcy Śląską będą chętnie wybierać Libero jako miejsce do załatwiania codziennych spraw, robienia zakupów czy po prostu spędzania wolnego czasu - mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 95 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Made in G, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Monnari, Quiosque, Orsay, Triumph, Calzedonia, Gatta, Medicine, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Eobuwie, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Greenpoint, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Sun Loox, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Flying Tiger, Papa Diego, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.
Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.
Libero Katowice. New shopping experience.
Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.
www.galerialibero.pl