Od czasu wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s stały się najbardziej rozpoznawalnymi i kultowymi spodniami na świecie, a ta słynna amerykańska marka w przyszłym roku otworzy swój pierwszy salon na warszawskich Bielanach.
W salonie Levi"s® w Galerii Młociny powstanie dodatkowo Levi"s® Tailor Shop – to wyjątkowe miejsce, w którym każdy, może odmienić i spersonalizować swoje ubrania z pomocą profesjonalnego zespołu tailorów. Kolorowe naszywki, ćwieki, przeszycia i przetarcia – jedyne, co stoi na drodze, to nasza wyobraźnia. A i w tym pomogą kreatywni tailorzy Levi"sa.
– Galeria Młociny stanie się doskonałym miejscem dla ludzi zainteresowanych współczesną modą. Wybierając adres dla naszego nowego sklepu w stolicy, poszukiwaliśmy komfortowego miejsca z wygodnym dojazdem. Stacja metra, linie tramwajowe i autobusowe węzeł przesiadkowy – to wszystko dla ludzi ma bardzo duże znaczenie, bo każdy lubi szybko się przemieszczać i nie tracić czasu na dojazdy. To dynamiczne miejsce dla dynamicznych ludzi, dlatego chcemy tu być – mówi Alexander Beneke z Levi Strauss Poland.
– Levi"s® to ikona, kultowy denim w amerykańskim stylu, wolność, przestrzeń i niezależność. Ten klimat zna każdy fan klasycznych dżinsów. Levi"s jest w Polsce mocno rozpoznawalną marką, która świetnie wpisuje się w nowoczesny profil Galerii Młociny, długo oczekiwanego centrum Bielan – mówi Wojciech Mazur, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Levi"s® to marka założona jeszcze w XIX wieku w San Francisco. Jej flagowym produktem są dżinsy, które są obecnie sprzedawane w 120 krajach.
Galeria Młociny jest już wynajęta w ponad 75-proc.
Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy w sobie 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food"u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski oraz wynajem.