Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
28.06.2018
Medicine w Libero – zdecydowane nie dla rutyny w modzie
Medicine w Libero – zdecydowane nie dla rutyny w modzie

Oryginalne kolekcje, autorskie nadruki, współpraca z młodymi artystami – to wyróżniki polskiej sieci odzieżowej Medicine, która w katowickim Libero otworzy salon o powierzchni 400 mkw.

Medicine działa na polskim rynku od 2013 roku. Założycielem sieci jest Krzysztof Bajołek, twórca takich marek jak House, Mohito i Answear.com. 

- Medicine to oferta dla tych, którzy chcą ubierać się zgodnie z trendami, ale nie zgadzają się na rutynę. Nasze sklepy otwieramy w najciekawszych galeriach handlowych. Wybór Libero był dla nas oczywisty - to miejsce będzie naprawdę ważne dla naszych klientów, którzy dali się poznać jako ludzie aktywni, pełni pasji i lubiący niestandardowe rozwiązania – mówi Wioletta Marona-Chrobot, Dyrektor ds. Rozwoju z Medicine. 

- Medicine słynie z tego, że stawia na twórcze podejście do mody, co można rozumieć dosłownie. Najnowsza współpraca marki ze znanym artystą z Krakowa, Rochem Urbaniakiem, którego obrazy sprzedają się na pniu,  zapowiada się naprawdę obiecująco i ma szansę stać się nowym trendem modowym. Takie kreatywne i nieszablonowe podejście jest bardzo bliskie filozofii Libero - mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. 

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 95 proc. powierzchni Libero zostało już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Made in G, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Quiosque, Orsay, Greenpoint, Triumph, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Homla, Flying Tiger, Zebrano Rano, Papa Diego, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.

Libero Katowice. New shopping experience.

Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym.  Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.

Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.

www.galerialibero.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem