Wszystko co najlepsze dla naszego pupila – psiaka, kota, papugi, chomika czy jakiegokolwiek innego zwierzęcego przyjaciela – znajdziemy już wkrótce w nowym sklepie sieci Maxi Zoo, który powstanie w Galerii Młociny realizowanej przez EPP i Echo Investment na warszawskich Bielanach.
Przyjaźni i wdzięczności nie da się kupić. Dlatego właśnie Maxi Zoo nie sprzedaje zwierząt, ale stawia na ich ochronę i dobre samopoczucie. W sklepach tej popularnej marki czeka ponad 6 tysięcy produktów, za które nasi pupile z pewnością się odwdzięczą wesołym merdaniem ogonem, mruczeniem, ćwierkaniem i na wiele innych, znanych sobie sposobów.
- Galeria Młociny to będzie serce Bielan, miejsce odpowiadające na potrzeby nasze i naszych najbliższych. Często najlepszymi przyjaciółmi są zwierzaki. To właśnie z myślą o nich stworzymy tam naprawdę dobry sklep zoologiczny. Maxi Zoo to kolejny krok na drodze do naszego celu, którym jest otwarcie Galerii Młociny ze stuprocentowym wskaźnikiem wynajmu. W Echo Investment mamy doświadczony zespół, dzięki któremu w przeszłości kolejne galerie i centra handlowe otwieraliśmy w pełni wynajęte. Już teraz możemy się pochwalić tym, że ponad 75 proc. powierzchni Galerii Młociny jest wynajęte – mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
– Cieszymy się, że do grona najemców Galerii Młociny dołączyła kolejna znana i lubiana przez konsumentów marka. Do oficjalnego otwarcia inwestycji został blisko rok, już teraz możemy zapewnić, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Dla nas, jako przyszłego zarządcy obiektu, to niezwykle ważne – mówi Marek Gładki, head of leasing and asset management w EPP.
Maxi Zoo należący do niemieckiej grupy Fressnapf, europejskiego potentata w branży, z obrotami na poziomie 1,85 mld EUR rocznie. Obecnie Fressnapf posiada sklepy w dwunastu krajach europejskich, z czego rynek polski, obok francuskiego i niemieckiego, jest priorytetem pod względem ekspansji dla firmy.
Galeria Młociny to nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan. W przyjaznej, zielonej przestrzeni miejsce to połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food'u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
Na ponad rok przed otwarciem 75% powierzchni Galerii Młociny jest już wynajęte.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki Echo Investment (30 proc. udziałów) i EPP (70 proc. udziałów). Pierwsza odpowiada całościowo za proces deweloperski i komercjalizację inwestycji. Druga będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem.
www.galeriamlociny.pl