Subtelne dodatki do salonu, wyjątkowe wyposażenie kuchni, jadalni czy łazienki - wszystko to znajdziemy w salonie wyposażenia wnętrz sieci Homla, której katowicki debiut będzie miał miejsce w Libero.
Na powierzchni blisko 300 mkw. goście marki Homla będą mogli znaleźć dodatki, które pozwolą na wprowadzenie magii do ich wnętrz. Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odwiedzający mogli swobodnie wybierać spośród szerokiej grupy asortymentowej. W salonie znalazły się sekcje, w których można znaleźć dedykowane produkty do salonu, sypialni, jadalni, kuchni czy łazienki. W asortymencie znajdą się zarówno produkty marek własnych sieci, jak i innych firm.
- Homla to młoda marka z branży wyposażenia i dekoracji wnętrz, która świetnie sobie radzi na polskim rynku. Przenosi światowe wnętrzarstwo do polskich domów w bardzo przystępnej cenie. Dostarcza to, co dotąd znane było tylko z zagranicznej prasy czy Internetu. Takie marki jak Homla bardzo dobrze wpływają na różnorodność propozycji handlowej Libero – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Sieć salonów Homla oferuje asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz, który cechuje się nowoczesnym europejskim stylem. Produkty stanowią odzwierciedlenie zachodnich trendów ze skandynawskim akcentem, co pozwala na zaspokojenie potrzeb świadomych i wymagających klientów. Homla przenosi światowe wnętrzarstwo do domów polskich klientów w przystępnej cenie. Na wyciagnięcie ręki dostarcza to, co dotychczas znane było tylko z zagranicznej prasy czy Internetu.
Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już 95 proc. powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, NEW YORKER, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Orsay, Greenpoint, Triumph, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Giacomo Conti, Lancerto, Lavard, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.
Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.
Libero Katowice. New shopping experience.
Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.