Pepco, sklep znanej sieci z odzieżą i artykułami dekoracyjnymi powiększył ofertę wielofunkcyjnego centrum Bielan budowanego w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Młocinach. Najnowszy z ponad 800 obecnych w Polsce salonów będzie zlokalizowany na kondygnacji +1 i zajmie około 111 mkw. Niespełna rok przed przyjęciem pierwszych gości lista najemców Galerii Młociny jest w ponad trzech czwartych pełna.
Elegancko i ze stylem... W powstającym na Bielanach kompleksie, którego otwarcie planowane jest wiosną przyszłego roku, znajdzie się ponad 220 sklepów rozpoznawalnych marek. Galeria Młociny przyciągnęła te najbardziej lubiane i cieszące się największą renomą. Swoje salony otworzą m.in.: Guess, Van Graaf, H&M, C&A, Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho i Carry. Marką przyciągającą tłumy będzie również brytyjski TK Maxx, który rozgości się na powierzchni ponad 2 tys. mkw. Uzupełnieniem bogatej propozycji modowej będą salony z markowymi kosmetykami do pielęgnacji i makijażu – The Body Shop, MAC – oraz perfumerie Douglas i Sephora. – Zależało nam, żeby na kondygnacji +1 pierwsze skrzypce grała moda. Sporo wysiłku projektowego włożyliśmy w wypracowanie doskonałej widoczności witryn, która zapewni markom najlepszą ekspozycję dla nowych kolekcji, a dla gości będzie oznaczać jeszcze większą wygodę i krótszy czas dotarcia do celu. Efektem naszych prac będzie aleja mody z przestronnymi witrynami o imponującej wysokości 7,5 metra. – komentuje Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment. ... a kiedy trzeba, użytecznie Na listę marek nowego centrum Bielan wpisał się również sklep Intermarché, dla którego będzie to debiut na stołecznym rynku. Potencjał zarówno lokalizacji jak i samego projektu został także doceniony przez sieci MediaMarkSaturn, RTV Euro AGD i Jysk, których nowe salony za niespełna rok pojawią się w Galerii Młociny. Miejsce to zapełniają również najemcy z usługami i produktami adresowanymi do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowie. Z jednej strony będą to sklepy z odzieżą i akcesoriami sportowymi jak np. Go Sport i Martes Sport, a z drugiej, najnowocześniejszy klub fitness należący do popularnej sieci Calypso. W Galerii Młociny pojawi się też placówka największej sieci rodzinnych centrów medycznych w Polsce Enel–Med. Pepco na mapie Młocin – Obecność sieci Pepco to kolejny krok w realizacji strategii najmu Galerii Młociny, która zakłada umiejętne zestawienie różnorodnych marek i całego wachlarza praktycznych usług z dopasowaną do lokalnej specyfiki ofertą rozrywkową i zupełnie nowym podejściem do projektowania i animowania stref restauracyjnych. Nasza praca nie sprowadza się do wybudowania nowoczesnego miejsca i zapełnienia go najemcami. To całościowy proces, którego efektem będzie otwarte i gościnne miejsce z niepowtarzalnym charakterem. Przestrzeń, która żyje, w której się dzieje i która ma naturalną siłę przyciągania. Chcemy, żeby Galeria Młociny stała się nowym centrum Bielan. – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych. Obecnie, zakupy w salonach sieci oferującej odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły dekoracyjne i wyposażenia wnętrz mogą robić klienci z 8 krajów, z czego w ubiegłym roku do listy dołączyły sklepy w Chorwacji, Słowenii i z początkiem grudnia na Litwie. Nad Wisłą sieć Pepco ma 806 sklepów. Trzy ostatnie lata były dla Pepco czasem bicia rekordów. Liczba sklepów urosła ponad dwukrotnie do 1 300 z czego w samym tylko 2017 roku debiut zaliczyło prawie 300 nowych lokalizacji. Wybór Galerii Młociny to dla Pepco kolejny ważny etap rozwoju. Obecność w jednej z najlepszych handlowych lokalizacji w kraju pozwoli na szersze dotarcie do dotychczasowych, ale też potencjalnie nowych klientów, których zakupy przeplatać się będą ze spotkaniami w restauracjach, knajpkach czy kawiarniach i z czasem wolnym spędzanym w zielonym ogrodzie na dachu, na kręglach albo w kinie. A obiekt na Młocinach spełnia wszystkie te kryteria. Marka należy do spółki Pepkor Europe, będącą częścią międzynarodowego holdingu Steinhoff który zarządza ok. 12 tys. sklepami o łącznej powierzchni sprzedaży 9 mln mkw., w ponad 30 krajach. W europejskiej sieci Pepco zatrudnionych jest obecnie ponad 9 tys. pracowników, wśród nich ponad 450 pracuje w poznańskiej centrali i 400 w dystrybucji. Galeria Młociny to nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan. W przyjaznej, zielonej przestrzeni miejsce to połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food'u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów. Na ponad rok przed otwarciem 75% powierzchni Galerii Młociny jest już wynajęte. Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów)i Echo Investment (30 proc. udziałów) . Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i komercjalizację inwestycji. www.galeriamlociny.pl