Ryłko – renomowana firma obuwnicza z ponad 50-letnią tradycją - jeszcze w tym roku otworzy swój nowy salon w katowickim Libero.
- Poszukując nowych miejsc na nasze salony, zawsze zwracamy uwagę na to, by miejsce wyróżniało się i miało siłę przyciągania. Libero to nie tylko ciekawa propozycja mody, sportu, usług, gastronomii i rozrywki, ale także świetna architektura, komfort i pozytywna energia. Wybór Libero, zlokalizowanego w południowej części Katowic, wydał się nam oczywisty – mówi Konrad Grabski, dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju z Ryłko.
- Ryłko to polska marka istniejąca od ponad 50 lat. Obuwie tej firmy na każdym etapie tworzone jest w Polsce. To wartość, którą doceniają klienci, ale także Echo Investment, które jest największym polskim deweloperem. Cieszymy się ze współpracy z najbardziej znanymi, rodzimymi firmami i ich obecności w Libero - dodaje Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager, Echo Investment.
Historia marki Ryłko sięga końca XIX wieku, kiedy to brat pradziadka założyciela - Stanisława Ryłko - otworzył pierwszy zakład szewski w Kalwarii Zebrzydowskiej. Wiedza na temat produkcji była od tego momentu przekazywana z pokolenia na pokolenie. W 1964 roku Stanisław Ryłko założył własną firmę - początkowo zajmującą się wyłącznie obuwiem męskim. Niedługo potem firma zaczęła tworzyć również damskie obuwie.
Libero Katowice. New shopping experience.
Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z fontannami, amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.
Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już blisko 85% powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Media Markt, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, Guess, Orsay, Calzedonia, Diverse, Big Star, Vistula, Lancerto, Lavard, CCC, Deichmann, Wojas, Sizeer, Smyk, Rossmann, Ochnik, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.
Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.
www.galerialibero.pl