Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
05.12.2017
Lavard chce więcej Libero
Lavard chce więcej Libero

Odnosząca sukcesy marka odzieżowa Lavard chce wprowadzić do katowickiego Libero nowy koncept otwierany w najlepszych galeriach w Polsce. Salon firmowy Lavard powiększa wynajętą wcześniej powierzchnię o 35 proc. i finalnie zajmie powierzchnię ponad 200 mkw., na której zaoferuje kolekcję damską i męską.

Libero zostało zaprojektowane w taki sposób, by zaspokajało potrzeby odwiedzających w każdym obszarze, zarówno w zakresie zakupów, usług, rozrywki, jak i gastronomii. Marka Lavard znalazła się w doborowym towarzystwie najemców poziomu +1 w Libero. Salon uzupełni wybór eleganckiej i mniej formalnej odzieży: koszul, kurtek, kamizelek, płaszczy czy dodatków.   
- Libero promuje dobry styl bycia i codziennej elegancji, dlatego nie mogło nas tu zabraknąć. Zdecydowaliśmy się otworzyć większy salon z ofertą zarówno dla panów, jak i dla pań – mówi Jolanta Jasionowska-Kasiak, pełnomocnik ds. rozwoju sieci Lavard.  - Libero to strefa nowych doświadczeń, przede wszystkim zakupowych, dlatego nowy format marki Lavard doskonale wpisuje się w naszą modową propozycję. Przyszli odwiedzający to osoby o dużych wymaganiach i wysokich aspiracjach, którym zamierzamy sprostać. Ciężko pracujemy na to, aby spędzanie czasu w Libero było relaksem, a zakupy – przyjemnością – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment. Za marką Lavard stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie. To nowoczesny brand oferujący wzornictwo na światowym poziomie: szeroki wybór odzieży klasycznej i eleganckiej, zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o włoskie tkaniny oraz światowe trendy. Libero wyróżnia się doskonałą lokalizacją u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem  budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już 80 proc. powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najważniejszych najemców Libero znalazły się między innymi takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Media Markt, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, CCC, Deichmann, Rossmann, Smyk, Empik Guess, Diverse, Big Star, Orsay, Vistula, Lancerto, Lavard, Martes Sport, 4F, Puma, Ochnik, Wittchen, Wojas, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych. Libero Katowice. New shopping experience. Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym.  Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu. Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z fontannami, amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu. Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice. www.galerialibero.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem