Do grona najemców Libero dołączyły amerykańskie marki odzieżowe Lee oraz Wrangler, znane przede wszystkim z najpopularniejszych na świecie jeansów.
- Zarówno Lee, jak i Wrangler, to marki kultowe, także dla Polaków. To, co wyróżnia odzież tych legendarnych producentów to przede wszystkim oryginalność, nowatorstwo, autentyczność i niezmiennie wysoka jakość. Obie marki lokowane są w starannie dobranych lokalizacjach. Wybieramy dla nich miejsca nowoczesne, które odpowiadają nam zarówno pod względem lokalizacji, jaki i architektury, komfortu i jakości wnętrz. Libero spełnia nasze oczekiwania pod każdym względem i pozwala na aranżację klimatycznego salonu sprzedaży – mówi Magdalena Walencewicz z VF Corporation.
- W Libero staramy się utrzymać równowagę pomiędzy ofertą sklepów, usługami, gastronomią oraz rozrywką, sportem i kulturą. Jak dotąd nam się to udaje. Marki Lee i Wrangler uzupełnią ofertę modową, którą stale poszerzamy i na którą nieustannie kładziemy nacisk podczas prowadzenia procesu wynajmu. Wkrótce poinformujemy o nowych markach modowych, które pojawią się w Libero - dodaje Wojciech Mazur, leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Marka Wrangler powstała w roku 1947. Od początku swojego istnienia pozostaje kultową amerykańską marką odzieżową, oferującą ubrania projektowane tak, by idealnie odpowiadać potrzebom osób, które je noszą. Autentyczność, jakość i wartość sprawiają, że Wrangler jest jedną z marek darzonych największym zaufaniem na świecie. www.wrangler.pl
Marka Lee została założona przez nowatorskiego przedsiębiorcę Henry"ego Davida Lee w Kansas w Stanach Zjednoczonych. Pionier w branży denimowej, Lee jako pierwsza marka zaproponowała klientom dżinsowe ogrodniczki oraz kombinezony i szybko stała się symbolem zwykłych ludzi na całym świecie. Kolekcje Lee to ponad 125 lat nowatorskich pomysłów i doświadczenia w tworzeniu ubrań denimowych. Dowiedz się więcej na www.lee.pl
Libero wyróżnia się doskonałą lokalizacją u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już 80 proc. powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najważniejszych najemców Libero znalazły się między innymi takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Media Markt, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, CCC, Deichmann, Rossmann, Smyk, Empik Guess, Diverse, Big Star, Orsay, Vistula, Lancerto, Lavard, Martes Sport, 4F, Puma, Ochnik, Wittchen, Wojas, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.
Libero Katowice. New shopping experience.
Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z fontannami, amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.
Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.
www.galerialibero.pl