Najświeższe trendy, nowoczesna stylistyka, doskonała relacja ceny do jakości – Deichmann, jedna z największych i najstarszych sieci sklepów obuwniczych na świecie, dołączyła do Libero.
Deichmann jest wiodącą marką zarówno na niemieckim, jak i europejskim rynku obuwniczym. Oferuje duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Na szeroki asortyment marki składają się zarówno buty eleganckie i klasyczne, jak i miejskie i sportowe. Niezależnie od kategorii obuwia, marka zawsze podąża za najnowszymi trendami, łącząc tradycję z awangardą, dbając o design, jakość oraz rozsądną cenę swoich produktów. Sklepy Deichmann oferują szeroki wybór różnorodnych marek, m.in.: Elefanten, Gallus, Medicus, 5th Avenue, Graceland, Victory, Adidas, Puma, Nike czy Fila. W Libero Deichmann zajmie przestronny salon o powierzchni 500 mkw.
- Deichmann to marka, która z powodzeniem łączy klasykę z nowoczesnym projektowaniem, wygodą i rozsądną ceną. Nasze kolekcje są świeże i oryginalne. Dbamy również o właściwą ekspozycję naszych produktów, dlatego uważnie wybieramy lokalizacje nowych salonów. Szeroki wybór asortymentu, jaki oferuje Deichmann, wymaga odpowiednio rozplanowanej, właściwie doświetlonej przestrzeni i efektownej aranżacji. Lokalizacja w Libero pozwoli nam na urządzenie salonu zgodnie z wizją naszych projektantów, ale także w zgodzie z architektonicznym stylem całego obiektu – mówi Marcin Detko, senior manager ds. ekspansji w Deichmann.
- Marka Deichmann jest jedną z najbardziej popularnych i lubianych sieci obuwniczych w Polsce, dlatego nie mogło jej zabraknąć wśród najemców Libero. Szeroki wybór obuwia i akcesoriów modowych będzie świetnym uzupełnieniem oferty z branży fashion – mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. najmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Sieć sklepów Deichmann liczy w Polsce już prawie 250 placówek, które oferują szeroki asortyment butów dla całej rodziny, w tym zarówno marki własne, jak i obuwie takich marek jak m.in.: 5th Avenue, Graceland, Victory, Adidas, Nike, Puma czy Fila. 20-letnia historia marki w Polsce to pasmo dynamicznego rozwoju sieci sklepów, jak i przemian w samym przedsiębiorstwie, które od początku swej działalności dzielnie stawia czoła obuwniczej konkurencji. Firma została założona w 1913 roku. Rocznie sprzedaje ok. 180 milionów par butów w 4000 sklepach. Deichmann zatrudnia prawie 40 000 pracowników.
Realizacja Libero przebiega zgodnie z harmonogramem. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już blisko 80% proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte. Libero wyróżnia się doskonałą lokalizacją u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Otwarcie Libero zaplanowano na wiosnę 2018 roku.
Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.