Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
10.11.2017
Sieć Deichmann wchodzi do Libero
Sieć Deichmann wchodzi do Libero

Najświeższe trendy, nowoczesna stylistyka, doskonała relacja ceny do jakości – Deichmann, jedna z największych i najstarszych sieci sklepów obuwniczych na świecie, dołączyła do Libero.

Deichmann jest wiodącą marką zarówno na niemieckim, jak i europejskim rynku obuwniczym. Oferuje duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Na szeroki asortyment marki składają się zarówno buty eleganckie i klasyczne, jak i miejskie i sportowe. Niezależnie od kategorii obuwia, marka zawsze podąża za najnowszymi trendami, łącząc tradycję z awangardą, dbając o design, jakość oraz rozsądną cenę swoich produktów. Sklepy Deichmann oferują szeroki wybór różnorodnych marek, m.in.: Elefanten, Gallus, Medicus, 5th Avenue, Graceland, Victory, Adidas, Puma, Nike czy Fila. W Libero Deichmann zajmie przestronny salon o powierzchni 500 mkw. 

- Deichmann to marka, która z powodzeniem łączy klasykę z nowoczesnym projektowaniem, wygodą i rozsądną ceną. Nasze kolekcje są świeże i oryginalne. Dbamy również o właściwą ekspozycję naszych produktów, dlatego uważnie wybieramy lokalizacje nowych salonów. Szeroki wybór asortymentu, jaki oferuje Deichmann, wymaga odpowiednio rozplanowanej, właściwie doświetlonej przestrzeni i efektownej aranżacji. Lokalizacja w Libero pozwoli nam na urządzenie salonu zgodnie z wizją naszych projektantów, ale także w zgodzie z architektonicznym stylem całego obiektu – mówi Marcin Detko, senior manager ds. ekspansji w Deichmann.     

- Marka Deichmann jest jedną z najbardziej popularnych i lubianych sieci obuwniczych w Polsce, dlatego nie mogło jej zabraknąć wśród najemców Libero. Szeroki wybór obuwia i akcesoriów modowych będzie świetnym uzupełnieniem oferty z branży fashion – mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. najmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. 

Sieć sklepów Deichmann liczy w Polsce już prawie 250 placówek, które oferują szeroki asortyment butów dla całej rodziny, w tym zarówno marki własne, jak i obuwie takich marek jak m.in.: 5th Avenue, Graceland, Victory, Adidas, Nike, Puma czy Fila. 20-letnia historia marki w Polsce to pasmo dynamicznego rozwoju sieci sklepów, jak i przemian w samym przedsiębiorstwie, które od początku swej działalności dzielnie stawia czoła obuwniczej konkurencji. Firma została założona w 1913 roku. Rocznie sprzedaje ok. 180 milionów par butów w 4000 sklepach. Deichmann zatrudnia prawie 40 000 pracowników. 

Realizacja  Libero przebiega zgodnie z harmonogramem. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już blisko 80% proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte. Libero wyróżnia się doskonałą lokalizacją u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Otwarcie Libero zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice. 

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem