Miejsce pracy: Kielce
Zadania:
• zapewnienie codziennego wsparcia użytkownikom końcowym
• szkolenie pracowników w praktycznym posługiwaniu się systemem
• administracja systemem CRM w tym: definiowanie użytkowników, parametryzacja systemu, nadawanie praw dostępu, instalacja zmian i poprawek, monitorowanie działania i wydajności
• rejestracja problemów zgłaszanych przez użytkowników i współpraca z dostawcą systemu w ich usuwaniu
• współpraca z użytkownikami oraz dostawcą w zakresie rozwoju oprogramowania
• testy akceptacyjne w wyznaczonym zakresie
• tworzenie dokumentacji stanowiskowej dla użytkownika końcowego
• dokumentowanie zmian w konfiguracji systemu i interfejsów wymiany danych
Wymagania:
• doświadczenie na podobnym stanowisku bądź na stanowisku Help Desk
• wykształcenie informatyczne lub pokrewne
• duże umiejętności komunikacyjne
Mile widziane:
• doświadczenie w administracji lub użytkowaniu systemu typu CRM lub podobnego
• praktyczna znajomość technologii .NET
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
• możliwość rozwoju zawodowego
• pozytywną atmosferę
• dostęp do bezpłatnych zajęć fitness i fizykoterapii
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV z zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji do dnia 27.10.2017 r. za pomocą linku.
Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.