Miejsce pracy: Poznań
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za kompletowanie dokumentów dotyczących umów sprzedaży oraz kredytów hipotecznych dla Klientów, a także ich archiwizowanie, wsparcie w obszarze bieżącego funkcjonowania biura i obsługi Klientów, analizę rynku, prezentację mieszkań na terenie budowy, aktualizację stron internetowych oraz wprowadzanie danych do CRM.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• dobra znajomość języka angielskiego
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
• umiejętność prowadzenia negocjacji oraz komunikatywność
• dobra organizacja własnej pracy
• nastawienie na realizację celów biznesowych
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży na rynku nieruchomości
• licencja pośrednika w obrocie nieruchomościami będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• motywacyjny system wynagrodzeń
• możliwość rozwoju zawodowego
• pracę przy ciekawych projektach
• zatrudnienie w zgranym zespole, w firmie będącej liderem na rynku
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji za pomocą linku.
Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.