Sprzedaż mieszkań Echo Investment w I półroczu 2017 r. wzrosła o blisko 80% w porównaniu z pierwszą połową 2016 r.
Od stycznia do czerwca 2017 r. deweloperowi udało się zachęcić klientów do zakupu 554 mieszkań z jego oferty. W analogicznym okresie 2016 r. zawarto 309 takich umów. “Jesteśmy zadowoleni, że nasza oferta doskonale wpasowuje się w zainteresowanie klientów, dzięki czemu wyniki sprzedaży są wyższe od planowanych. Przygotowaliśmy kilka projektów, których budowa rozpocznie się w nadchodzących miesiącach, ale już dziś możemy obserwować pozytywny odbiór rynku, między innymi w liczbie umów rezerwacyjnych. To potwierdza, że nasz tegoroczny plan sprzedaży jest na dobrej drodze do zrealizowania. Dynamika sprzedaży w ostatnich kwartałach pokazuje również, że w ciągu 2-3 lat jesteśmy w stanie osiągnąć nasz cel strategiczny, jakim jest zajęcie dominującej pozycji wśród deweloperów mieszkaniowych w Polsce”, mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment. Obecnie Echo Investment ma w ofercie blisko 700 mieszkań. W drugiej połowie roku uzupełni ją o około 1,3 tys. lokali w dziewięciu projektach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi. “Jakość projektów mieszkaniowych zawsze była znakiem rozpoznawczym Echo Investment. Utrzymujemy to podejście, jednocześnie zwiększając skalę działania w miastach, w których jesteśmy już obecni. W projektowaniu każdej inwestycji bierzemy pod uwagę wyniki szczegółowego badania potrzeb klientów. Sukces projektu Browary Warszawskie pokazuje, że możemy cieszyć się ich zaufaniem. To nowoczesne, wygodne i doskonale zaprojektowane miejsce do życia, pracy i rozrywki, nasz flagowy projekt – dodaje Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań w Echo Investment. W pierwszej połowie 2017 r. spółka przekazała klientom 148 mieszkań. W całym roku liczba mieszkań, które trafią do ostatecznych odbiorców powinna sięgnąć około 1 tys.