Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref: POK/02/17
W związku z dynamicznym rozwojem organizacji poszukujemy Kandydatów/ Kandydatek do Działu Sprzedaży Mieszkań na stanowisko Opiekuna Klienta.
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za utrzymanie relacji z klientem poprzez: budowanie dobrego wizerunku firmy i produktów, które realizuje, dbanie o prawidłowy obieg i archiwizacje dokumentacji dotyczącej sprzedaży projektów mieszkaniowych, stały kontakt z klientami w zakresie realizacji umowy, monitorowanie poprawności danych w systemie oraz monitorowanie terminów wynikających z postanowień umowy, raportowanie w zakresie prowadzonych czynności.
Oczekiwania:
• wykształcenie wyższe lub studenci ostatniego roku studiów (preferowany kierunek: Zarządzania),
• min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w strukturach sprzedaży lub obsługi klienta na rynku deweloperskim,
• znajomość standardów obsługi Klienta,
• bardzo dobra znajomość MS Office,
• doświadczenie w obsłudze programów ERP oraz CRM,
• umiejętność sporządzania analiz i raportów, wnioskowania i prezentacji danych,
• umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientem,
• komunikatywność i wysoka kultura osobista,
• wysoki poziom organizacji pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność,
Oferujemy:
• prace w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• samodzielne stanowisko pracy,
• stabilne zatrudnienie.
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV z zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji do dnia 14.03.2017 r. za pomocą linku.
Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.