Blisko 300 mkw. będzie miał salon sportowej marki 4F, który zostanie otwarty w Galerii Libero realizowanej przez Echo Investment na południu Katowic.
- Zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu 4F w Libero między innymi ze względu na bardzo bogatą ofertę sportową, rekreacyjną i rozrywkową. Dzięki niej z dużym prawdopodobieństwem będzie to adres bardzo chętnie odwiedzany przez ludzi aktywnych, świadomych i dbających o zdrowy styl życia. Również lokalizacja w południowej części miasta przy głównej arterii jest dla nas bardzo korzystna. Nasycenie rynku ofertą sportową jest w tym rejonie bardzo niskie. Cieszymy się, że będziemy w stanie dotrzeć z ofertą sportową 4F do kolejnych mieszkańców Śląska - mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.
- Sklep marki 4F idealnie wpisuje się w sportowy i rozrywkowy charakter Galerii Libero, w której znaczny procent powierzchni najmu przeznaczyliśmy na funkcje sportowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Proces komercjalizacji naszej inwestycji przebiega bardzo dynamicznie. Już wkrótce będziemy informowali o kolejnych podpisanych umowach - mówi Tomasz Domoń, kierownik zespołu komercjalizacji w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Właścicielem marki 4F jest spółka OTCF - polska firma specjalizująca się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla konsumentów oraz dla sportu zawodowego. Warszawska siedziba OTCF znajduje się w Parku Rozwoju – biurowcu zrealizowanym przez Echo Investment przy ul. Konstruktorskiej.
Marka 4F posiada obecnie 195 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, w których prowadzi regularną sprzedaż produktów i akcesoriów sportowych. Jest również obecna w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a jej produkty są dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat spółka OTCF planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach, w tym na Łotwie, Serbii, Rumunii, Słowacji oraz Czechach.
Realizacja Galerii Libero trwa od lipca br. W pierwszym etapie prac przygotowano plac robót: rozebrano pozostające na terenie budynki, przełożono sieci energetyczne i wodociągowe, zorganizowano zaplecze budowy. Prace przebiegły zgodnie z harmonogramem i wkroczyły w najważniejszą fazę – rozpoczęła się realizacja części konstrukcyjnej obiektu. Pierwszy etap to wykonanie fundamentów Galerii Libero. 18 października odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego.
Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 40 proc. powierzchni handlowej zostało już wynajęte. Podpisano umowy m.in. z: Helios SA – operatorem nowoczesnego multipleksu kinowego, Fabryką Formy – siecią klubów fitness czy Media Markt – liderem branży elektronicznej, siecią Smyk, kręgielnią MK Bowling, iDream Apple Premium Reseller i Sony Centre. Kompletowana jest lista najemców z branży modowej. W Libero obecna będzie bardzo dobrze znana na Śląsku Apteka Europejska, a także pub sportowy „Food & Ball"- nowatorski koncept Arkadiusza Milika, piłkarskiego reprezentanta Polski i zawodnika Napoli.
Libero Katowice. New shopping experience.
Galeria Libero to nowe, ekscytujące miejsce na handlowej mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kluby, kinowy multipleks, korty do squasha, badmintona, klub fitness i klub bilardowy – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z fontannami, amfiteatrem, skate parkiem, lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.
Libero powstaje przy ulicy Tadeusza Kościuszki w Katowicach. Otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.
www.galerialibero.pl