„Jestem z Gdańska” - tym hasłem wyświetlonym na olbrzymim neonie w centrum Gdańska, 7 kwietnia br. zainaugurowano funkcjonowanie biurowca Tryton Business House.
W firmach, które zajmą łącznie powierzchnię blisko 22 tys. metrów kwadratowych pracę znajdzie około 3 tys. osób. Już dziś swoje oddziały otworzyli tutaj przedstawiciele takich branży jak IT, consulting czy finanse. „Wynajęliśmy już około 40% powierzchni i prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami. Wszyscy dotychczasowi partnerzy podkreślają, że wyróżnikiem Tryton Business House są centralna lokalizacja i standard wykonania.” – mówi Kornelia Łukaszewska z Echo Investment, odpowiadająca za komercjalizację Trytona. „Jedna z osób, z którą rozmawiałem przed chwilą powiedziała mi, że Tryton wygląda jakby od zawsze tu był. Takie opinie bardzo nas cieszą i dowodzą, że udało nam się ożywić centrum Gdańska nie burząc przy tym jego charakteru.” - powiedział Rafał Mazurczak, dyrektor Działu Biur i Hoteli Echo Investment. „Nasze od lat prowadzone działania mające na celu zachęcanie przedsiębiorstw do lokowania swoich biur w Gdańsku przynoszą coraz lepsze efekty. Już teraz w tutejszym sektorze BPO/SSC pracuje więcej osób niż w szczytowym momencie zatrudnienia w stoczni. W Trytonie powstały kolejne biura, pojawiają się nowe firmy, są miejsca pracy, cieszymy się że tak to się rozwija.” – powiedział Piotr Grzelak, wiceprezydent Gdańska. Atrakcją związaną z uroczystym otwarciem było premierowe rozświetlenie największego w Gdańsku neonu, który został zamontowany na ścianie Trytona.