Do grona najemców Galerii Libero, realizowanej przez Echo Investment w Katowicach, dołączyła firma Lancerto, która otworzy salon o powierzchni 100 mkw. Sklep tej marki pojawi się również w nowej części szczecińskiego Galaxy (140 mkw.), a w Outlet Park Szczecin firma przedłużyła umowę najmu. Obie strony podpisały umowy podczas targów ReDI w Warszawie.
„Lancerto SA konsekwentnie realizuje strategię ekspansji w galeriach handlowych, które mają najsilniejszą pozycję w danym regionie Polski. Echo Investment posiada w swoim portfolio projekty, które w całości spełniają nasze kryteria i dlatego też z uznaniem informujemy, że podpisaliśmy dwie umowy najmu dotyczące Galerii Libero i CHR Galaxy, ponadto przedłużamy na kolejny okres najmu lokal w Outlet Park Szczecin. Zgodnie ze strategią, Lancerto nie będzie siecią o największej liczbie salonów w Polsce, lecz o wyróżniającej je wysokiej jakości. Największy nacisk kładziemy na staranność szycia naszych ubrań oraz ich funkcjonalność, a w samym salonie kluczowa jest dla nas wysoka jakość obsługi klienta. Chcemy, aby to doświadczenie zakupowe było wyjątkowe i nad tym nieustannie pracujemy. W polskich warunkach rynkowych jest to bardzo dużym wyzwaniem.” – mówi Tomasz Ciąpała, prezes zarządu Lancerto SA.
„Oferta salonów sieci Lancerto z pewnością spotka się z zainteresowaniem klientów poszukujących klasycznej i casualowej mody męskiej zarówno w Katowicach, jak i w Szczecinie. To nasze kolejne umowy, które są efektem rozszerzającej się współpracy” – mówi Tomasz Domoń, kierownik zespołu komercjalizacji w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
LANĈERTO to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji. LANĈERTO dysponuje ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie garniturowe i chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski.
Galeria Libero powstanie na działce o powierzchni 54 000 mkw. Obiekt będzie oferował 45 000 mkw. powierzchni handlowej i rozrywkowej rozlokowanej na 3 poziomach. Program galerii oprócz sklepów i punktów usługowych najbardziej znanych sieci i supermarketu, zakłada także bardzo rozbudowana ofertę rozrywkowo-gastronomiczną, na którą złoży się m.in. 8-salowe kino, klub bilardowy, strefa zabaw dla dzieci, korty do squasha i badmintona, restauracje z tarasami. Obiekt realizowany będzie przy ul. Tadeusza Kościuszki - jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Autorem projektu Galerii Libero jest pracownia MOFO Architekci.
Nowa część Galaxy to nowoczesna aleja handlowa z placem, która funkcjonować będzie nie tylko jako miejsce zakupów, ale również jako miejsce spotkań mieszkańców Szczecina i regionu. Nowe Galaxy powstanie wokół przestronnego wewnętrznego placu, na którym znajdzie się scena do organizowania różnorodnych wydarzeń. Całość zostanie przykryta przeszklonym dachem, który zapewni odpowiedni dopływ naturalnego światła.
Po zakończeniu rozbudowy centrum Galaxy będzie dysponować blisko 60 000 mkw. powierzchni handlowej. Oferta zostanie poszerzona do 200 sklepów. Kierowcy będą mieli łącznie do dyspozycji 1500 miejsc postojowych. Inwestor podpisał już umowy z częścią kluczowych najemców – m.in. Reserved otworzy swój flagowy sklep w regionie, o powierzchni 2 500 mkw. Poszerzona zostanie również też ofertę rozrywkową - na ostatniej kondygnacji znajdzie się klub fitness Fabryka Formy, jako uzupełnienie istniejącej części rozrywkowo-rekreacyjnej, składającej się z kina i kręgielni.
Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł. Obecnie, po rozbudowie, w Outlet Park Szczecin znajdziemy 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. W nowej części pojawiły się m.in. takie marki jak Vistula, Vero Moda, Italian Fashion, Diverse, Molton, Unisono, Kubenz, Volcano, Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti, Maxima i Bruno Zinger. W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Cross Jeans, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Lancerto, Gabor, Puere, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito.