Salon OCHNIK w Outlet Park Szczecin zmienił lokalizację i powiększył swoją powierzchnię z 80 do 260 mkw., stając się tym samym największym punktem sprzedaży marki w Polsce.
24 marca br. otwarto po remoncie powiększony salon OCHNIK, który jest zlokalizowany w nowej części Outlet Park Szczecin, oddanej do użytku pod koniec ubiegłego roku. „Salon OCHNIK w istotny sposób powiększył ofertę Outlet Park Szczecin nie tylko w segmencie modowym, ale również obuwia i galanterii skórzanej” - mówi Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. „Ponad trzykrotnie większy salon daje nam możliwość lepszego wyeksponowania stale poszerzającej się o nowe grupy asortymentowe oferty OCHNIK. Zmiana oznacza również większy komfort dla klientów, którzy będą mogli wygodniej poruszać się po salonie” – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych OCHNIK. OCHNIK to jedna z czołowych polskich marek, zajmujących się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości odzieży, akcesoriów i galanterii skórzanej. Firma istnieje na rynku od ponad 26 lat i posiada 84 punkty sprzedaży zlokalizowane w najbardziej prestiżowych Centrach i Galeriach Handlowych w Polsce. W asortymencie marki znajdują się m.in. skórzane kurtki, spodnie, sukienki, spódnice i topy, a także szeroka gama torebek, portfeli, pasków i innych akcesoriów skórzanych. Godną uwagi nowość w kolekcji marki stanowi coraz szersza oferta bagażu i produktów tekstylnych. Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł. Obecnie, po rozbudowie, w Outlet Park Szczecin znajdziemy 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. W nowej części pojawiły się m.in. takie marki jak Vistula, Vero Moda, Italian Fashion, Diverse, Molton, Unisono, Kubenz, Volcano, Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti, Maxima i Bruno Zinger. W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Cross Jeans, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Lancerto, Gabor, Puere, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito. Jeszcze w kwietniu br. inwestor przewiduje rozpoczęcie prac budowlanych związanych z III etapem. Całość ma być otwarta w I kwartale 2017 roku. Jednocześnie, wiosną br. ruszą prace projektowe związane z IV etapem budowy Outlet Park Szczecin. W ramach III etapu Outlet Park zyska blisko 3 500 mkw. powierzchni handlowej. Została ona już w 100 proc. wynajęta, a wypełni ją sklep sieci Media Expert (ponad 900 mkw.), klub fitness Befit Clubs (1 500 mkw.) i centrum medyczne Dom Lekarski (900 mkw.). www.outletpark.eu