Salon mody męskiej Bruno Zinger o powierzchni blisko 90 mkw., zostanie otwarty w nowej części Oultet Park Szczecin, która powstaje w ramach II etapu inwestycji.
Outlet Park Szczecin w II etapie powiększy się o blisko 5 000 mkw. Otwarcie nowej części obiektu zaplanowano w listopadzie br. „Proces komercjalizacji przebiega bardzo sprawnie, finalizujemy kolejne umowy z atrakcyjnymi markami odzieżowymi. Jedną z nowości będzie salon mody męskiej Bruno Zinger, który oferować będzie m.in. eleganckie garnitury, marynarki, spodnie i koszule w bardzo dobrych cenach” - mówi Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. Po zakończeniu realizacji II etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. Spółka Echo Investment wiosną 2016 roku rozpocznie realizację III etapu Outlet Park Szczecin. W planach jest m.in. rozszerzenie oferty o centrum medyczne i nowoczesny klub fitness. Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Obiekt został otwarty 7 listopada 2012 roku. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł. W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Hot Oil, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito. www.outletpark.eu