Dobiega końca konkurs zorganizowany przez spółkę Echo Investment, realizującą w Warszawie 155-metrowy biurowiec Q22, w którym do wygrania jest 200 toreb miejskich. Powstały one z wielkoformatowej reklamy promującej budowę Q22, która do niedawna wisiała na bocznej ścianie bloku mieszkalnego sąsiadującego z inwestycją.
To pierwsza tego typu akcja recyklingu ogromnej siatki reklamowej, która po zdjęciu z elewacji została przetworzona w limitowaną kolekcję toreb. Reklama o powierzchni 800 mkw. została dokładnie wyczyszczona, odpowiednio przygotowana, a następnie zamieniona w kilkaset estetycznych, poręcznych i bardzo praktycznych toreb.Partnerami konkursu są Eurobuild CEE i portal NowaWarszawa.pl. Aby zdobyć nagrodę wystarczy wykonać zdjęcie Q22, który powstaje u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej. Zdjęcia konkursowe mogą być wykonane dowolnymi urządzeniami do rejestracji obrazu (aparaty fotograficzne, telefony, tablety itp.). Szczęśliwy posiadacz torby będzie mógł dokładnie zlokalizować fragment reklamy, z którego został uszyty konkretny egzemplarz, poprzez aplikację dostępną pod adresem www.enjoyq22.com.pl Autorzy 200 pierwszych prac otrzymają torby z limitowanej serii. Na twórców trzech najlepszych zdjęć – wybranych przez organizatorów konkursu – czeka zestaw gadżetów Q22 i dodatkowa niespodzianka. Ogłoszenie wyników zaplanowano w ostatnim tygodniu lipca. Szczegółowe informacje o konkursie na profilu Q22 na Facebooku.