Miejsce pracy: Jelenia Góra
Nr ref. JG/2/15
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za stały kontakt z najemcami, nadzór nad realizacją zapisów umów zawartych z najemcami, monitorowanie i egzekwowanie naruszeń warunków umów, windykację należności, monitorowanie stanu zatowarowania, analizowanie wyników frekwencji i sprzedaży u najemców, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków od najemców, analizowanie wniosków o zmianę warunków obowiązujących umów z najemcami, egzekwowanie od najemców dostarczenia zabezpieczeń umów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia);
- min. 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- umiejętność obsługi komputera (MS Office);
- zdolności negocjacyjne;
- komunikatywność;
- inicjatywa, energia i wysoki poziom motywacji wewnętrznej;
- nastawienie na realizację celów biznesowych;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji własnej pracy;
- gotowość do wyjazdów służbowych;
- mile widziana znajomość rynku nieruchomości/branży retail;
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- współpracę w ambitnym i profesjonalnym zespole;
- możliwość poszerzania doświadczenia;
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nr referencyjnym oraz zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) na adres
rekrutacja@echo.com.pl do dnia
09.03.2015 r.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.