Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
07.07.2014
Asystentka Dyrektora CHR Amber
Asystentka Dyrektora CHR Amber

Miejsce pracy: Kalisz

Umowa na zastępstwo
nr referencyjny: OMK/07/14 Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za: nadzór administracyjny nad sprawnym funkcjonowaniem biura, utrzymywanie relacji z najemcami i dostawcami usług, organizowanie spotkań, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów, zarządzanie dokumentacją pracowniczą, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji wewnątrz galerii oraz windykację należności. Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra obsługa komputera (MS Office),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym,
  • wiedza z zakresu zasad księgowości,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z ludźmi,
  • wysoka kultura osobista.
 Oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • komfortowe warunki pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nr referencyjnym ogłoszenia oraz zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) na adres rekrutacja@echo.com.pl do dnia 16.07.2014 r.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem