Miejsce pracy: Łomża
nr referencyjny: DCHŁ/11
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: zarządzanie CHR Veneda, przygotowanie i realizację budżetu operacyjnego, bieżącą obsługę najemców, nadzór nad firmami obsługującymi nieruchomość, optymalizację kosztów, współpracę z działem marketingu, zespołem komercjalizacji, utrzymanie stanu technicznego obiektu itp.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe preferowana ekonomia,
• znajomość zagadnień i doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami, mile widziana licencja,
• wiedza z zakresu finansów i księgowości,
• biegła znajomość obsługi komputera (MS Office),
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• samodzielność i dobra organizacja pracy,
• umiejętność zarządzania ludźmi i współpracy w zespole,
• zdolności negocjacyjne.
Oferujemy:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• komfortowe warunki pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nr referencyjnym ogłoszenia oraz zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) na adres rekrutacja@echo.com.pl do dnia 09.12.2013 r.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.