Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
30.09.2013
Office Manager CHR Galaxy
Office Manager CHR Galaxy

Miejsce pracy: Szczecin

Umowa na zastępstwo nr referencyjny: OMG/10 Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę administracyjno-biurową, koordynację i rejestrację korespondencji, kontrolę nad obiegiem dokumentów, obsługę spotkań, planowanie i kompleksową organizację biura, współpracę z innymi pracownikami i firmami zewnętrznymi. Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• bardzo dobra obsługa komputera (MS Office),
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• samodzielność i dobra organizacja pracy,
• łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z ludźmi,
• wysoka kultura osobista. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nr referencyjnym ogłoszenia oraz zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) na adres rekrutacja@echo.com.pl  do dnia 13.10.2013 r. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem