Miejsce pracy: Szczecin
Umowa na zastępstwo
nr referencyjny: OMG/10
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę administracyjno-biurową, koordynację i rejestrację korespondencji, kontrolę nad obiegiem dokumentów, obsługę spotkań, planowanie i kompleksową organizację biura, współpracę z innymi pracownikami i firmami zewnętrznymi.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• bardzo dobra obsługa komputera (MS Office),
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• samodzielność i dobra organizacja pracy,
• łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z ludźmi,
• wysoka kultura osobista.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nr referencyjnym ogłoszenia oraz zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) na adres rekrutacja@echo.com.pl do dnia 13.10.2013 r.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.