Kielecka Galeria Echo, wrocławski Pasaż Grunwaldzki i szczecińskie Galaxy - trzy galerie handlowo-rozrywkowe zrealizowane i zarządzane przez spółkę Echo Investment - znalazły się w finale konkursu Solal Marketing Awards 2013. Rozstrzygnięcie i rozdanie nagród odbędzie się w Londynie 14 maja, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
Obiekty zarządzane przez Echo Investment zdobyły dwie nominacje. Pierwsza dotyczy wspólnych działań Galerii Echo, Pasażu Grunwaldzkiego i Galaxy podczas kampanii pro sprzedażowej w kategorii New Media Emerging Technology i była realizowana w IV kwartale 2012 roku. Druga nominacja przypadła Galerii Echo za kampanię w kategorii Sales Promotion - jury doceniło loterię pro sprzedażową organizowaną w II kwartale ubiegłego roku. „Dzięki połączeniu tradycyjnej loterii z innowacyjnym systemem czytników kuponów, nasi klienci mogli od razu uzyskać informację o ewentualnej wygranej, co w dużym stopniu zachęcało ich do aktywnego udziału w zabawie. Zadbaliśmy również o to, aby każdy uczestnik mógł wygrać jeśli nie bony na zakupy, to kupony rabatowe do wybranych sklepów, restauracji i punktów usługowych. Bardzo się cieszymy, że nasza praca i pomysłowość zostały docenione przez międzynarodową organizację branżową. Już sama obecność naszych trzech centrów w gronie finalistów jest dużym sukcesem, gdyż konkurowaliśmy z setkami innych galerii z całego świata. Teraz trzymamy kciuki za zwycięstwo podczas majowego finału w Londynie.” – mówi Agnieszka Drucis, dyrektor ds. marketingu w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Echo Investment. Solal Marketing Awards to najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a jednocześnie dowód uznania dla zespołów zajmujących się w nich marketingiem i współpracujących z nimi agencji. Konkurs organizowany jest przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).