Działania z zakresu Public Relations Galerii Echo zostały wytypowane do trójki najlepszych projektów PR przeprowadzonych w roku 2011 w kategorii „Business-to-Business PR”. Kampania, która doprowadziła do wygrania najważniejszego europejskiego konkursu w branży centrów handlowych - Mapic Awards 2011 we francuskim Cannes - zdobyła nominację w konkursie Złote Spinacze 2012.
Konkurs Złote Spinacze jest organizowany od 10 lat przez Związek Firm Public Relations, a jego głównym celem jest podnoszenie standardów w branży Public Relations i promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Wyróżnione w poprzednich latach przez jury Złotych Spinaczy kampanie wielokrotnie znajdowały uznanie w oczach międzynarodowych specjalistów, przyznających nagrody w światowych konkursach PR, takich jak IPRA Golden World Awards, Sabre Awards i Magellan Awards. O konkursowe nominacje w tym roku walczyła rekordowa liczba 244 projektów. Więcej: www.zfpr.pl, www.zlotespinacze.pl