Jak prowadzić biznes w centrum handlowym? Jakie są obowiązki najemcy, a jakie administratora? Na jakich zasadach współpracuje się w ramach franczyzy? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań usłyszeć będzie można podczas spotkania dla przedsiębiorców, na które zaprasza inwestor Galerii Veneda, firma Echo Investment.
Galeria Veneda powstaje w centrum Łomży, u zbiegu ulic Zawadzkiej i Sikorskiego. Obiekt osiągnął już blisko 80 proc. wynajmu, a inwestor obecnie kieruje specjalną ofertę dla lokalnych przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem biznesu w największym centrum handlowym w regionie.
W spotkaniu, które odbędzie się 28 marca br. o godz. 18 w łomżyńskiej restauracji „Retro” przy ul. Nowogrodzkiej 157, wezmą udział przedstawiciele Echo Investment - m.in. dyrektor jednego z największych centrów handlowych w Polsce, szef marketingu, specjaliści ds. wynajmu powierzchni, eksperci od zarządzania centrami handlowymi.
____________________________________________________________________________________________
Galeria Veneda dysponować będzie całkowitą powierzchnią 40 tys. mkw. z czego prawie 16 tys. mkw. przeznaczono pod wynajem. Budowa przebiega zgodnie z harmonogramem. Generalnym wykonawcą jest Instal Białystok. W galerii znajdzie się 80 sklepów i punktów usługowych (m.in. Tesco Extra, RTV Euro AGD, Reserved, CCC, Rossmann, House, Cropp, Mohito, Orsay, Martes Sport, Grycan, Apteka Pod Różą, Pretty Girl, Zabawkowy Raj, Czas na Herbatę, Pralnia Biała Róża, Top Press, Gatta, Orange, Cafe Club, Swiss, Play, Kwiatoteka). W projekcie znalazł się także parking na 600 miejsc postojowych.
Zakończenie budowy zaplanowano na listopad 2012 roku. Projekt architektoniczny Galerii Veneda powstał w warszawskiej pracowni projektowej Mąka Sojka Architekci we współpracy z zespołem architektów Echo Investment.
www.galeriaveneda.com.pl