Miejsce pracy: Warszawa, nr ref.: AW/03
Umowa na zastępstwo.
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m. in. za kompleksową obsługę sekretariatu oraz biura w Warszawie, zarządzanie salami, obsługę spotkań firmowych, koordynowanie obiegu dokumentów i poczty, realizację zakupów, zamówień biurowych, rozliczanie faktur oraz wydatków służbowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- biegła znajomość obsługi komputera z zakresu pakietu MS Office
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoki poziom kultury osobistej
- sumienność
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nr referencyjnym oraz zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) do dnia 26.03.2012 r. na adres rekrutacja@echo.com.pl
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.